iPhone Platform » Forum » Algemene vragen en mededelingen over de iPhone » Bug: SMS groep wordt MMS groep
Bug: SMS groep wordt MMS groep
|
Scooter iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.1.2) Ik heb nog geen Mac Locatie: Vlaanderen, Kruishoutem Berichten: 4 |
23 juni 2009, 12:20 uur |
Hallo er zit een vervelende bug in de nieuwe OS3 van iphone als ik wil smsen naar meerdere mensen dan wer die verstuurt als MMS !
niet iedereen heeft dat probleem maar er zijn mensen die het wel hebben dus een vervelende bug !!
ik zeg dit omdat zoals iedereen wel weet een mms duurder is dan een smsje e daarom als je dat probleem ook heb ff mms uitzetten als je naar meerdere mensen wil smsen
pas op niet iedereen zal dit probleem hebben maar er zijn er !
niet iedereen heeft dat probleem maar er zijn mensen die het wel hebben dus een vervelende bug !!
ik zeg dit omdat zoals iedereen wel weet een mms duurder is dan een smsje e daarom als je dat probleem ook heb ff mms uitzetten als je naar meerdere mensen wil smsen
pas op niet iedereen zal dit probleem hebben maar er zijn er !
Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
|
Bumba (Administrator) iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.1.3) iMac (OS: 10.6 Snow Leopard (2009)) Locatie: Bredene, Belgiƫ Berichten: 580 |
23 juni 2009, 21:50 uur |
Ik heb hier geen last van, heb je misschien een spatie geplaatst in het onderwerp veld? Want dan ziet hij het als een MMS 
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.

Home
Forum
Downloads
FAQ
Informatie

Actieve Topics