iPhone Platform » Forum » Algemene vragen en mededelingen over de iPhone » Hoe de spellingscontrolle te slim afzijn.
Hoe de spellingscontrolle te slim afzijn.
|
Vincent (Administrator) iPhone 3G 8GB (FW: 3.1.2) MacBook (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Uden, Nederland Berichten: 497 |
23 oktober 2008, 06:58 uur |
Omdat we pas in firmware 2.2 de spellingscontrolle kunnen uitschakelen, zijn er nog steeds mensen die trucjes bedenken om de spellingscontrolle te slim af te zijn.
Dit is een handige en al bekende truc:
Open een nieuwe mail of sms en typ in het tekstvak een willekeurige letter, neem nou bijvoordeel de letter V.

De autocorrectie zal er meteen Vla van willen maken, ga met behulp van de vergrootglas functie voor de letter V staan.

Als je nu verder gaat typen is de auto correctie uitgeschakeld!
Als je klaar bent met je bericht typen haal je de V weg en je hebt heel het bericht kunnen typen zonder spellingscontrolle
Dit is een handige en al bekende truc:
Open een nieuwe mail of sms en typ in het tekstvak een willekeurige letter, neem nou bijvoordeel de letter V.

De autocorrectie zal er meteen Vla van willen maken, ga met behulp van de vergrootglas functie voor de letter V staan.

Als je nu verder gaat typen is de auto correctie uitgeschakeld!
Als je klaar bent met je bericht typen haal je de V weg en je hebt heel het bericht kunnen typen zonder spellingscontrolle
Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
![]() |
jeffreyk iPhone 8GB (FW: 2.0.1) Ik heb nog geen Mac Locatie: Almere, Nederland Berichten: 35 |
28 oktober 2008, 13:25 uur |
dit is zeker handig(ik drukte het altijd weg)
bedankt
bedankt
|
AppleFan iPhone 8GB (FW: 2.2) MacBook Pro (OS: 10.4 Tiger (2005)) Locatie: Veurne, België Berichten: 26 |
28 oktober 2008, 18:35 uur |
kan er mij iemand zeggen hoe je de spellingscontrole uitzet via jailbreak? ik zie nl. het bos door de bomen niet meer...mss ook een tip hoe ik switch naar een nederlands azerty-toetsenbord (ik gebruik nog steeds het nederlandse qwerty-toetsenbord). dank 
|
Vincent (Administrator) iPhone 3G 8GB (FW: 3.1.2) MacBook (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Uden, Nederland Berichten: 497 |
29 oktober 2008, 12:09 uur |
Spellingscontrole uitschakelen via jailbreak (MAAK EERST BACKUP!):
1. Ga (met openSSH, DiskAid, etc.) naar System/Library/TextInput
2. delete de bundle die je gebruikt (dat is wss TextInput_nl.bundle)
3. even rebooten en klaar
En heb hier wat kunnen vinden over azerty toetsenbord.
(Wat ben ik toch goed, zonder zelf een gejailbreakte te hebben
)
1. Ga (met openSSH, DiskAid, etc.) naar System/Library/TextInput
2. delete de bundle die je gebruikt (dat is wss TextInput_nl.bundle)
3. even rebooten en klaar
En heb hier wat kunnen vinden over azerty toetsenbord.
(Wat ben ik toch goed, zonder zelf een gejailbreakte te hebben
|
AppleFan iPhone 8GB (FW: 2.2) MacBook Pro (OS: 10.4 Tiger (2005)) Locatie: Veurne, België Berichten: 26 |
29 oktober 2008, 12:23 uur |
danku 
|
Bumba (Administrator) iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.1.3) iMac (OS: 10.6 Snow Leopard (2009)) Locatie: Bredene, België Berichten: 580 |
30 november 2008, 19:35 uur |
Vanaf nu kunnen we hem uitzetten via je instellingen, als je de nieuwe update die een paar weken geleden gelanceerd is hebt é ... 
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.

Home
Forum
Downloads
FAQ
Informatie

Actieve Topics