iPhone Platform » Forum » Nieuws » 30% ingeleverde iPhones bij T-Mobile niet defect
30% ingeleverde iPhones bij T-Mobile niet defect
|
Vincent (Administrator) iPhone 3G 8GB (FW: 3.1.2) MacBook (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Uden, Nederland Berichten: 497 |
23 oktober 2008, 08:58 uur |
Op de iPhone blog van T-Mobile is bekend gemaakt dat 30% van de iPhones die worden ingeleverd omdat ze gerepareerd moeten worden helemaal niet stuk zijn. Het toestel een keer resetten biedt in veel van deze gevallen al de oplossing.
T-Mobile meld ook dat er vaker telefoons onterecht als defect worden ingeleverd, maar bij de iPhone ligt het percentage een stuk hoger.
Ook wordt op het blog gewezen op verschillende manier hoe je de iPhone kunt resetten, "de aan/uit knop inhouden en kiezen voor Zet uit in de slider" en "het toestel aansluiten op iTunes en kiezen voor een herstel van de instellingen".
Er zijn nog meer mogelijkheden dan T-Mobile op zijn blog meld, namelijk "Home-knop lang ingedrukt houden tot het scherm zwart wordt, daarna kort op Home drukken" en "De aan/uit knop én de Home knop tegelijkertijd net zolang ingedrukt houden tot het scherm zwart wordt, daarna weer aanzetten met de aan/uit knop"
Website: T-Mobile iPhone Blog
T-Mobile meld ook dat er vaker telefoons onterecht als defect worden ingeleverd, maar bij de iPhone ligt het percentage een stuk hoger.
Ook wordt op het blog gewezen op verschillende manier hoe je de iPhone kunt resetten, "de aan/uit knop inhouden en kiezen voor Zet uit in de slider" en "het toestel aansluiten op iTunes en kiezen voor een herstel van de instellingen".
Er zijn nog meer mogelijkheden dan T-Mobile op zijn blog meld, namelijk "Home-knop lang ingedrukt houden tot het scherm zwart wordt, daarna kort op Home drukken" en "De aan/uit knop én de Home knop tegelijkertijd net zolang ingedrukt houden tot het scherm zwart wordt, daarna weer aanzetten met de aan/uit knop"
Website: T-Mobile iPhone Blog
Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
|
Brecht5566 iPod touch 16GB (FW: 2.0) Ik heb nog geen Mac Locatie: West-Vlaanderen, Belgie Berichten: 14 |
23 oktober 2008, 17:16 uur |
heb ik gelezen op iPhoneClub ik denk dat de meeste mensen die een iPhone hebben gewoon mensen zijn die willen stoefen van kijk ik heb een iPhone
(niet tegen jou hoor Bram,, jij weet tenminste hoe je een iPhone in DFU mode zet (denk ik)). Ik weet het zelf maar heb helemaal geen iPhone gekocht omdat ik ook wel denk dat hij niet zo goed is. Ik ken ook een vriend die de iPhone heeft en die heeft eens gewoon zn iPhone binnen gedaan omdat hij niet meer opstarte... Wat was er? Gejailbreaked
kan je zo weer vermaken. Dit zijn kleine dingetjes...
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.

Home
Forum
Downloads
FAQ
Informatie

Actieve Topics