iPhone Platform » Forum » Nieuws » Apple brengt nieuwe iPhone OS 3.0 deze zomer uit
Apple brengt nieuwe iPhone OS 3.0 deze zomer uit
|
Bumba (Administrator) iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.1.3) iMac (OS: 10.6 Snow Leopard (2009)) Locatie: Bredene, België Berichten: 580 |
18 maart 2009, 06:16 uur |
Gisterenavond werd door Apple de nieuwe iPhone OS 3.0 aangekondigd, deze bevat verschillende nieuwe functies zoals: Copy/Paste, Turn-by-turn navigatie, landscape ondersteuning voor alle standaard applicatie, Spotlight, MMS, en vele andere nieuwe functies ...
iPhone OS 3.0 komt deze zomer beschikbaar en is gratis voor iPhone-bezitters. Als bezitter van een iPod touch betaal je € 9,95 omwille van een Amerikaanse wetgeving.
In tegnstelling tot andere sites waar je een uitgebreid verslag vind, raad ik je gewoon aan naar de video te kijken, want hier zie je alles met je eigen ogen.
Video: Keynote presentatie
iPhone OS 3.0 komt deze zomer beschikbaar en is gratis voor iPhone-bezitters. Als bezitter van een iPod touch betaal je € 9,95 omwille van een Amerikaanse wetgeving.
In tegnstelling tot andere sites waar je een uitgebreid verslag vind, raad ik je gewoon aan naar de video te kijken, want hier zie je alles met je eigen ogen.
Video: Keynote presentatie
Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
|
Jona (Moderator) iPod touch 2G 32GB (FW: 3.0) Ik heb nog geen Mac Locatie: Assebroek, België Berichten: 185 |
18 maart 2009, 14:00 uur |
Spijtig dat het weer 10 euro moet kosten om te updaten, maar ik kijk er wel naar uit! 
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.

Home
Forum
Downloads
FAQ
Informatie

Actieve Topics