iPhone Platform » Forum » Nieuws » Apple lanceert nieuwe iPod shuffle en iTunes 8.1
Apple lanceert nieuwe iPod shuffle en iTunes 8.1
|
Bumba (Administrator) iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.1.3) iMac (OS: 10.6 Snow Leopard (2009)) Locatie: Bredene, Belgiƫ Berichten: 580 |
12 maart 2009, 10:15 uur Bron: iPhonic |
Gisteren heeft Apple geheel overwacht twee nieuwe zaken aangekondigd, de eerste is de nieuwe iPod shuffle. Deze nieuwe iPod is volledig gemaakt uit aluminium en beschikt niet over knopjes op het toestel. Je bedient de nieuwe iPod shuffle door middel van een afstandsbediening in de meegeleverde koptelefoon.
De titel van een afgespeeld nummer en de naam van de band worden met een druk op de knop voorgelezen dankzij de VoiceOver technologie. Dankzij deze VoiceOver technologie kan de iPod shuffle nu ook overweg met afspeellijsten.
Video
Het tweede Apple nieuws is de lancering van iTunes 8.1, deze heeft een paar kleine nieuwe functies en veel verbeteringen:
- Ondersteuning voor nieuwe iPod shuffle
- Laat vrienden toe song aan te vragen voor iTunes DJ en de Remote applicatie
- Verbeterde performantie bij het downloaden van iTunes Plus nummers
- AutoFill voor manueel gecontroleerde iPods
- Genius zijbalk voor films en TV shows
- Laat toe CDs te importeren met dezelfde geluidskwaliteit als iTunes Plus
- Laat toe iTunes en iTunes Store appart te desactiveren in Parental Controls
- Vele toegangs verbeteringen
- Beveiligingsverbeteringen
Meer info op www.apple.com
De titel van een afgespeeld nummer en de naam van de band worden met een druk op de knop voorgelezen dankzij de VoiceOver technologie. Dankzij deze VoiceOver technologie kan de iPod shuffle nu ook overweg met afspeellijsten.
Video
Het tweede Apple nieuws is de lancering van iTunes 8.1, deze heeft een paar kleine nieuwe functies en veel verbeteringen:
- Ondersteuning voor nieuwe iPod shuffle
- Laat vrienden toe song aan te vragen voor iTunes DJ en de Remote applicatie
- Verbeterde performantie bij het downloaden van iTunes Plus nummers
- AutoFill voor manueel gecontroleerde iPods
- Genius zijbalk voor films en TV shows
- Laat toe CDs te importeren met dezelfde geluidskwaliteit als iTunes Plus
- Laat toe iTunes en iTunes Store appart te desactiveren in Parental Controls
- Vele toegangs verbeteringen
- Beveiligingsverbeteringen
Meer info op www.apple.com
Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
|
Jona (Moderator) iPod touch 2G 32GB (FW: 3.0) Ik heb nog geen Mac Locatie: Assebroek, Belgiƫ Berichten: 185 |
12 maart 2009, 18:09 uur |
En het wordt allemaal nog kleiner 
En over iTunes: is het probleem met dat iTunes telkens op de voorgrond komt al opgelost?
En over iTunes: is het probleem met dat iTunes telkens op de voorgrond komt al opgelost?
![]() |
Daan Ik heb nog geen iPhone MacBook (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: De Lier, Nederland Berichten: 2 |
14 maart 2009, 14:41 uur |
Less is more! Dit wordt waarschijnlijk mijn 5e iPod.
|
Timmeh_ iPhone 3G 16GB (Zwart) (FW: 2.2.1) iMac (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Beverwijk, Nederland Berichten: 79 |
15 maart 2009, 16:24 uur |
Lijkt me helemaal niet zo handig, dat nummers gesproken worden.. Had de vorige gen toch ook niet?
Bij mij blijft iTunes nog steeds op de voorgrond staan.. Veel sneller issie ook niet geworden.. Ik merk dus niet veel van de update
Nou heb ik krap 100 GB in iTunes staan, misschien is dat het probleem? 
Bij mij blijft iTunes nog steeds op de voorgrond staan.. Veel sneller issie ook niet geworden.. Ik merk dus niet veel van de update
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.

Home
Forum
Downloads
FAQ
Informatie

Actieve Topics