iPhone Platform » Forum » Nieuws » Apple wil Opera browser niet op de iPhone
Apple wil Opera browser niet op de iPhone
|
Vincent (Administrator) iPhone 3G 8GB (FW: 3.1.2) MacBook (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Uden, Nederland Berichten: 497 |
31 oktober 2008, 10:07 uur |
Jon Stephenson von Tetzchner, een van de oprichters van Opera, heeft in een interview met New York Times aangegeven dat hun browser niet van Apple op de iPhone mag worden uitgebracht, omdat het concurreert met Apple's eigen browser Safari.
Ook heeft Jon Stephenson von Tetzchner het bestaan van de mobiele browser "Opera Mini" voor de iPhone en iPod touch bevestigd.
Opera is ook op andere mobiele platforms actief, en gratis te downloaden, het bedrijf verdient geld dankzij koppelingen met zoekmachines.
Via: iPhone Wereld
Ook heeft Jon Stephenson von Tetzchner het bestaan van de mobiele browser "Opera Mini" voor de iPhone en iPod touch bevestigd.
Opera is ook op andere mobiele platforms actief, en gratis te downloaden, het bedrijf verdient geld dankzij koppelingen met zoekmachines.
Via: iPhone Wereld
Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
|
Bumba (Administrator) iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.1.3) iMac (OS: 10.6 Snow Leopard (2009)) Locatie: Bredene, Belgiƫ Berichten: 580 |
31 oktober 2008, 10:18 uur |
Ik wil Opera ook niet op mijn iPhone ... Safari werkt goed. Maar als Apple dan toch iemand toelaat, dan liefst Firefox.
|
Vincent (Administrator) iPhone 3G 8GB (FW: 3.1.2) MacBook (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Uden, Nederland Berichten: 497 |
31 oktober 2008, 11:46 uur |
Ik hoef nou ook niet perse Opera op mijn iPhone, maar vind wel krom dat Apple het niet gewoon toestaat.
|
Black_ID Ik heb nog geen iPhone Ik heb nog geen Mac Locatie: Tielen, Belgiƫ Berichten: 44 |
1 november 2008, 09:26 uur |
in your face opera 
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.

Home
Forum
Downloads
FAQ
Informatie

Actieve Topics