iPhone Platform » Forum » Nieuws » Applicatie File Info terug in de AppStore
Applicatie File Info terug in de AppStore
|
Vincent (Administrator) iPhone 3G 8GB (FW: 3.1.2) MacBook (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Uden, Nederland Berichten: 497 |
29 januari 2009, 17:05 uur Bron: iPhoneclub |
Vanaf vandaag is de applicatie File Info van ontwikkelaar Moop.Me weer te vinden in de AppStore, het gaat hier om de nieuwe versie 1.2 die vrijwel dezelfde functies aanbied als de betaalde VerkeersInfo (€2,99).
In deze nieuwe versie kun je functies vinden zoals wegenfilter tijdelijk uitschakelen om verkeersberichten te lezen en gesproken meldingen van de wegenverkeerdienst. Natuurlijk biedt File Info ook nog steeds de oude functies zoals bijvoorbeeld actuele files op de kaart, inzoomen op de kaart en tonen van flitspalen, tankstations en wegwerkzaamheden.
Installeren: File Info 1.2 (Gratis)
In deze nieuwe versie kun je functies vinden zoals wegenfilter tijdelijk uitschakelen om verkeersberichten te lezen en gesproken meldingen van de wegenverkeerdienst. Natuurlijk biedt File Info ook nog steeds de oude functies zoals bijvoorbeeld actuele files op de kaart, inzoomen op de kaart en tonen van flitspalen, tankstations en wegwerkzaamheden.
Installeren: File Info 1.2 (Gratis)
Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
|
Jona (Moderator) iPod touch 2G 32GB (FW: 3.0) Ik heb nog geen Mac Locatie: Assebroek, België Berichten: 185 |
29 januari 2009, 17:37 uur |
Spijtig, niet voor België
|
Vincent (Administrator) iPhone 3G 8GB (FW: 3.1.2) MacBook (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Uden, Nederland Berichten: 497 |
29 januari 2009, 17:56 uur |
Jewel ook voor belgie 
|
Jona (Moderator) iPod touch 2G 32GB (FW: 3.0) Ik heb nog geen Mac Locatie: Assebroek, België Berichten: 185 |
29 januari 2009, 18:21 uur |
Ooh, inderdaad
En ook Duitsland 
|
Zenn iPhone 3G 16GB (Zwart) (FW: 3.0) iMac (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Vorselaar, België Berichten: 133 |
30 januari 2009, 16:53 uur |
Hij geeft bij mij geen enkele file aan in België ... 
|
Timmeh_ iPhone 3G 16GB (Zwart) (FW: 2.2.1) iMac (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Beverwijk, Nederland Berichten: 79 |
1 februari 2009, 18:44 uur |
@Zenn
Meestal is dat juist goed
Meestal is dat juist goed
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.

Home
Forum
Downloads
FAQ
Informatie

Actieve Topics