iPhone Platform » Forum » Nieuws » Applicatie 'Nu' krijgt update naar 2.0
Applicatie 'Nu' krijgt update naar 2.0
|
Vincent (Administrator) iPhone 3G 8GB (FW: 3.1.2) MacBook (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Uden, Nederland Berichten: 497 |
11 december 2008, 19:29 uur |
Vandaag is de nieuwe versie van de applicatie 'Nu' beschikbaar gesteld in de AppStore. De applicatie is uitgebreid met nieuwe beursstanden, nieuwe voetbal competities, Lifestyle & Gezondheid en de TV-gids.
Daarnaast is het nu ook mogelijk om via het opties menu van de iPhone de applicatie te configureren zodat er geen afbeeldingen bij de nieuwsberichten worden getoont, de artikelen in landscape-mode lezen en de functie shake2update aan of uitzetten.
Ondertussen is een update naar versie 2.0.1 ingestuurd naar Apple, deze update zal ervoor zorgen dat bij sommige categorieƫn "Meer" weer werkt.

Installeren: Nu (Gratis)
Daarnaast is het nu ook mogelijk om via het opties menu van de iPhone de applicatie te configureren zodat er geen afbeeldingen bij de nieuwsberichten worden getoont, de artikelen in landscape-mode lezen en de functie shake2update aan of uitzetten.
Ondertussen is een update naar versie 2.0.1 ingestuurd naar Apple, deze update zal ervoor zorgen dat bij sommige categorieƫn "Meer" weer werkt.

Installeren: Nu (Gratis)
Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
|
Bumba (Administrator) iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.1.3) iMac (OS: 10.6 Snow Leopard (2009)) Locatie: Bredene, Belgiƫ Berichten: 580 |
11 december 2008, 19:47 uur |
Bij mij zie ik alles staan achter meer ... wel een hele mooie update 
|
Frank iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.0) Ik heb nog geen Mac Locatie: Drunen, Nederland Berichten: 48 |
11 december 2008, 21:18 uur |
TVGids is een waardige toevoeging.
Daar miste ik nog een goede app voor. 
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.

Home
Forum
Downloads
FAQ
Informatie

Actieve Topics