iPhone Platform » Forum » Nieuws » Belangrijk: Morgen Keynote van Apple op MacWorld
Belangrijk: Morgen Keynote van Apple op MacWorld
|
Bumba (Administrator) iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.1.3) iMac (OS: 10.6 Snow Leopard (2009)) Locatie: Bredene, België Berichten: 580 |
5 januari 2009, 11:30 uur |
Hoewel dit eigenlijk geen 'rechtstreeks' nieuws over de iPhone is, schenken wij er toch graag aandacht aan. Morgen vindt namelijk het Apple Event MacWorld plaats, hierbij zal Phil Schiller de nieuwe producten voorstellen.
Wij kunnen hier niet bij zijn, maar op diverse sites kan je alles hierover volgen, maar wij raden toch One More Thing aan. Hier kun je je ook inschrijven op de gratis One More Thing SMS dienst.De Keynote begint om 19 uur onze tijd. Er gaan zoals altijd verschillende geruchten de ronde, zoals:
Vernieuwingen van:
- iMac
- Mac Mini
- Mac Pros
- 17" MacBook Pro met een verbeterde batterij
- Apple TV
- iLife '09 en iWork '09 met on-line mogelijkheid zoals Mobile Me
- Cinema Displays
Nieuwe producten:
- OS Snow Leopard
- iPhone nano
- Home Media Server
- Tablet of PDA
De slogan van dit jaar is 'Even the small talk will be big', hiervan vermoeden veel dat Small Talk over de iPhone nano gaat. Ook wordt voorspeld dat Google er de langverwachte Macversie van Picasa en Chrome zal voorstellen.
Meer info over de expo: MacWorld Expo
Meer info over de geruchten Mac Rumors
Wij kunnen hier niet bij zijn, maar op diverse sites kan je alles hierover volgen, maar wij raden toch One More Thing aan. Hier kun je je ook inschrijven op de gratis One More Thing SMS dienst.De Keynote begint om 19 uur onze tijd. Er gaan zoals altijd verschillende geruchten de ronde, zoals:
Vernieuwingen van:
- iMac
- Mac Mini
- Mac Pros
- 17" MacBook Pro met een verbeterde batterij
- Apple TV
- iLife '09 en iWork '09 met on-line mogelijkheid zoals Mobile Me
- Cinema Displays
Nieuwe producten:
- OS Snow Leopard
- iPhone nano
- Home Media Server
- Tablet of PDA
De slogan van dit jaar is 'Even the small talk will be big', hiervan vermoeden veel dat Small Talk over de iPhone nano gaat. Ook wordt voorspeld dat Google er de langverwachte Macversie van Picasa en Chrome zal voorstellen.
Meer info over de expo: MacWorld Expo
Meer info over de geruchten Mac Rumors
Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
|
Black_ID Ik heb nog geen iPhone Ik heb nog geen Mac Locatie: Tielen, België Berichten: 44 |
5 januari 2009, 18:51 uur |
mag je niet missen!!!
|
Timmeh_ iPhone 3G 16GB (Zwart) (FW: 2.2.1) iMac (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Beverwijk, Nederland Berichten: 79 |
5 januari 2009, 20:53 uur |
Home Media Server?? Tablet??
wacht, ff t kwijl van me toetsenbord afvegen..
wacht, ff t kwijl van me toetsenbord afvegen..
|
Bumba (Administrator) iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.1.3) iMac (OS: 10.6 Snow Leopard (2009)) Locatie: Bredene, België Berichten: 580 |
5 januari 2009, 21:55 uur |
Morgen vroeg stoppen met werken dat ik zeker op tijd thuis ben, hopelijk stelt Apple ons niet teleur ... 
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.

Home
Forum
Downloads
FAQ
Informatie

Actieve Topics