iPhone Platform » Forum » Nieuws » Belgische iPhone deze maand bij Fnac & Media Markt
Belgische iPhone deze maand bij Fnac & Media Markt
|
Jona (Moderator) iPod touch 2G 32GB (FW: 3.0) Ik heb nog geen Mac Locatie: Assebroek, België Berichten: 185 |
13 november 2008, 16:58 uur |
De Belgische iPhone zal nog deze maand in winkelketens zoals Media Markt en Fnac komen, laat de topman van Mobistar, Benoit Scheen weten. Het apparaatje werd sinds lancering exclusief (zonder aboonementsverplichting) verkocht bij Mobistar en Apple Premium Resellers.
Het aantal verkooppunten breidt hierdoor fors uit. Het was de bedoeling dat de iPhone in verschillende winkels te koop zou zijn, maar daar is nooit een termijn op geplakt. De iPhones komen wel nog steeds binnen via Mobistar, waardoor de prijs waarschijniljk niet veel zal verschillen.
Over verkoopcijfers houdt Scheen de lippen op elkaar. Hij liet wel los dat het toestel in oktober een stuk beter verkocht dan bij de lancering. Harde verkoopscijfers volgen eind dit jaar.
Via: zdnet
Het aantal verkooppunten breidt hierdoor fors uit. Het was de bedoeling dat de iPhone in verschillende winkels te koop zou zijn, maar daar is nooit een termijn op geplakt. De iPhones komen wel nog steeds binnen via Mobistar, waardoor de prijs waarschijniljk niet veel zal verschillen.
Over verkoopcijfers houdt Scheen de lippen op elkaar. Hij liet wel los dat het toestel in oktober een stuk beter verkocht dan bij de lancering. Harde verkoopscijfers volgen eind dit jaar.
Via: zdnet
Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
|
Bumba (Administrator) iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.1.3) iMac (OS: 10.6 Snow Leopard (2009)) Locatie: Bredene, België Berichten: 580 |
13 november 2008, 17:05 uur |
Zouden ze er dan eindelijk op voorraad hebben? 
|
SkitZo iPhone 3G 16GB (Zwart) (FW: 2.2) Ik heb nog geen Mac Locatie: Rotterdam, Nederland Berichten: 11 |
13 november 2008, 20:28 uur |
Ik werk bij de Media Markt in Rotterdam(Nederland) en bij ons zijn gewoon leverbaar en krijgen ze vaak binnen. Mooi dat ze eindelijk los te koop zijn. Ik dacht dat T-mobile een deal had gesloten zodat ze de komende jaar(en) alleen via hun verkrijgbaar zouden zijn.
|
Bumba (Administrator) iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.1.3) iMac (OS: 10.6 Snow Leopard (2009)) Locatie: Bredene, België Berichten: 580 |
13 november 2008, 21:24 uur |
@ SkitZo,
Het gaat om de Belgische iPhones, die nu enkel te koop zijn bij een Mobistar Center en een Apple Premium Reseller. Deze maand zullen de Belgen ze dus ook kunnen kopen bij de Belgische vestigingen van Media Markt en Fnac
Het gaat om de Belgische iPhones, die nu enkel te koop zijn bij een Mobistar Center en een Apple Premium Reseller. Deze maand zullen de Belgen ze dus ook kunnen kopen bij de Belgische vestigingen van Media Markt en Fnac
|
15 november 2008, 22:27 uur |
Ik heb er twee zien staan in de Fnac in Brugge ... 
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.

Home
Forum
Downloads
FAQ
Informatie

Actieve Topics