Beluister je favoriete radiozender via Safari

Jona Jona (Moderator)

iPod touch 2G 32GB (FW: 3.0)
Ik heb nog geen Mac
23 oktober 2008, 20:25 uur

Niet zolang geleden verschenen allRadio en Tuner Internet Radio in de App Store. Na het grote succes van deze Applicaties, begonnen de ontwikkelaars van de websites Nederland.fm en Belgie.fm ook hun website beschikbaar te maken voor de iPhone.

Belgie.fm en Nederland.fm hebben nu een strakke en simpele layout voor hun mobiele versie ontwikkeld, waarbij je gemakkelijk een radio kan selecteren uit de lijst en deze meteen kan beluisteren.

Alle radiostations op deze sites worden gestreamed. Hiervoor heb je dus geen App nodig, want alles werkt via de ingebouwde Quicktime player in je mobiele Safari. De radio's worden in een matige kwaliteit gestreamed zodat je ze ook onderweg via Edge of 3G kan bekijken, natuurlijk zijn ze ook geschikt voor als je via Wifi luistert. Hierdoor kan de iPod Touch in verbinding met Wifi, ook deze sites perfect ontvangen in hun mobiele versie.

Momenteel zie je nog een selectie van radiozenders maar de ontwikkelaars hebben ons beloofd dat er in de komende weken en maanden er zeker nog zullen bijkomen.

Alvast veel luisterplezier en laat maar weten of je jouw favoriete radiostation hebt gevonden.

Probeer het uit: www.belgie.fm en www.nederland.fm
(Op je iPhone of iPod touch - anders zie je de desktop versie)

Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
Bumba Bumba (Administrator)

iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.1.3)
iMac (OS: 10.6 Snow Leopard (2009))
23 oktober 2008, 20:37 uur

Mijn favoriete radiostation (Studio Brussel - Belgie.fm) zit erbij ... :D
Ewout Schalkwijk

iPhone 3G 16GB (Zwart) (FW: 2.2)
iMac (OS: 10.5 Leopard (2007))
24 oktober 2008, 12:21 uur

mooi, kan ik op m'n werk toch nog naar Nederlandse radio luisteren.
Da's al ff geleden. :-)
jeffreyk jeffreyk

iPhone 8GB (FW: 2.0.1)
Ik heb nog geen Mac
24 oktober 2008, 16:15 uur

het is een top app :D
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.