iPhone Platform » Forum » Nieuws » Binnenkort 'LockScreen Note Generator' tool!
Binnenkort 'LockScreen Note Generator' tool!
|
Vincent (Administrator) iPhone 3G 8GB (FW: 3.1.2) MacBook (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Uden, Nederland Berichten: 497 |
11 december 2008, 21:45 uur |
Iedereen kent het probleem wel dat het zonder jailbreak niet mogelijk is om notities te plaatsen op het lockscreen van je iPhone of iPod touch, toch zou het zeer handig zijn om de belangrijke afspraken op het lockscreen te hebben.
Binnenkort zullen we in samenwerking met mynetx komen met de “LockScreen Note Generator”, waardoor je afspraken niet meer hoeft te missen. Op dit moment zijn we nog druk bezig met het perfectioneren van de tool en zullen daardoor nog niet te veel details naar buiten brengen.
Binnenkort zullen we in samenwerking met mynetx komen met de “LockScreen Note Generator”, waardoor je afspraken niet meer hoeft te missen. Op dit moment zijn we nog druk bezig met het perfectioneren van de tool en zullen daardoor nog niet te veel details naar buiten brengen.
Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
|
Black_ID Ik heb nog geen iPhone Ik heb nog geen Mac Locatie: Tielen, België Berichten: 44 |
12 december 2008, 20:06 uur |
iPhonePlatform z'n eigen tool 
kijk er al naar uit ^^
kijk er al naar uit ^^
|
Jona (Moderator) iPod touch 2G 32GB (FW: 3.0) Ik heb nog geen Mac Locatie: Assebroek, België Berichten: 185 |
12 december 2008, 20:18 uur |
Zal hier nog interessant gaan worden 
EDIT: w8, dat is het al
EDIT: w8, dat is het al
|
Timmeh_ iPhone 3G 16GB (Zwart) (FW: 2.2.1) iMac (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Beverwijk, Nederland Berichten: 79 |
15 december 2008, 17:29 uur |
Ben zeer benieuwd! Kan niet wachten!
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.

Home
Forum
Downloads
FAQ
Informatie

Actieve Topics