iPhone Platform » Forum » Nieuws » Binnenkort Microsoft Office documenten editor
Binnenkort Microsoft Office documenten editor
|
Vincent (Administrator) iPhone 3G 8GB (FW: 3.1.2) MacBook (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Uden, Nederland Berichten: 497 |
3 november 2008, 08:28 uur |
De ontwikkelaar van "Documents to Go", de Microsoft Office document applicatie voor de BlackBerry, Palm, Windows Mobile en Symbian, gaat eindelijk de applicatie uitbrengen op de iPhone.
Omdat de iPhone standaard geen kopieren en plakken bevat, kan dit nog een interessante applicatie worden. Dataviz zegt dat de applicatie "Coming Soon" is, maar dit kan twee betekenissen hebben. Datavic wacht op Apple tot dat deze de kopieren en plakken functie inbouwd of Dataviz zal deze functie zelf bouwen.
Of Dataviz gaat wachten of niet maakt niet uit, dit is de lijst van functies die in "Documents to Go" gaat zitten:
- Bekijk, bekijk en maak Word, Excel en Powerpoint bestanden of bijlages;
- Ondersteuning voor Microsoft Word, Excel en Powerpoint (Ook 2007);
- Ondersteund bestanden of bijlages die ontvangen zijn via email of ander;
- Unieke InTact Technologie die zorgt voor orginele format van bewerkte bestanden;
- Spellingscontrolle;
- Geavanceerde karakters/lettertype mogelijkheden;
- Geavanceerde paragrafen mogelijkheden;
- Invoegen en verwijderen van tabbellen;
- Invoegen en bewerken van omsommingstekens en nummering;
- Sorteren van werkbladen;
- Invoegen en verwijderen werkbladen;
- Cel lettertypes en dergelijke aanpasbaar;
- Invoegen, dupliceren en verwijderen van dia's;
- Engelse, Franse, Italiaanse, Duitse en Spaanse versies;
Website: Dataviz.com
Via: Gizmodo.com
Omdat de iPhone standaard geen kopieren en plakken bevat, kan dit nog een interessante applicatie worden. Dataviz zegt dat de applicatie "Coming Soon" is, maar dit kan twee betekenissen hebben. Datavic wacht op Apple tot dat deze de kopieren en plakken functie inbouwd of Dataviz zal deze functie zelf bouwen.
Of Dataviz gaat wachten of niet maakt niet uit, dit is de lijst van functies die in "Documents to Go" gaat zitten:
- Bekijk, bekijk en maak Word, Excel en Powerpoint bestanden of bijlages;
- Ondersteuning voor Microsoft Word, Excel en Powerpoint (Ook 2007);
- Ondersteund bestanden of bijlages die ontvangen zijn via email of ander;
- Unieke InTact Technologie die zorgt voor orginele format van bewerkte bestanden;
- Spellingscontrolle;
- Geavanceerde karakters/lettertype mogelijkheden;
- Geavanceerde paragrafen mogelijkheden;
- Invoegen en verwijderen van tabbellen;
- Invoegen en bewerken van omsommingstekens en nummering;
- Sorteren van werkbladen;
- Invoegen en verwijderen werkbladen;
- Cel lettertypes en dergelijke aanpasbaar;
- Invoegen, dupliceren en verwijderen van dia's;
- Engelse, Franse, Italiaanse, Duitse en Spaanse versies;
Website: Dataviz.com
Via: Gizmodo.com
Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
|
Zenn iPhone 3G 16GB (Zwart) (FW: 3.0) iMac (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Vorselaar, België Berichten: 133 |
3 november 2008, 17:13 uur |
Daar zijn ze weer... Microsoft...
Will you never learn
?
Will you never learn
|
Black_ID Ik heb nog geen iPhone Ik heb nog geen Mac Locatie: Tielen, België Berichten: 44 |
3 november 2008, 18:25 uur |
@Zenn: kvin et nogal raar da ze microsoft apps make voor op n iPod. kunne ze dan ni die tekstverwerkprogrammas van Apple gebruiken??
|
Zenn iPhone 3G 16GB (Zwart) (FW: 3.0) iMac (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Vorselaar, België Berichten: 133 |
3 november 2008, 18:48 uur |
@Black_ID: Je kan reeds Windows Word, Excel en Powerpoint bestanden openen met de iPhone/iPod Touch, maar nog niet bewerken zonder andere applicaties te gebruiken.
Het is en blijft pure marketing
Het is en blijft pure marketing
|
Vincent (Administrator) iPhone 3G 8GB (FW: 3.1.2) MacBook (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Uden, Nederland Berichten: 497 |
3 november 2008, 21:18 uur |
De ontwikkelaar van deze applicatie is niet Microsoft, maar Dataviz.
Verder vind ik het alleen maar mooi als deze applicatie er snel is, namelijk omdat ik veel gebruik maar van Microsoft Office.
Verder vind ik het alleen maar mooi als deze applicatie er snel is, namelijk omdat ik veel gebruik maar van Microsoft Office.
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.

Home
Forum
Downloads
FAQ
Informatie

Actieve Topics