iPhone Platform » Forum » Nieuws » Eerste screenshots nieuwe iPhone OS 3.0 duiken op
Eerste screenshots nieuwe iPhone OS 3.0 duiken op
|
Bumba (Administrator) iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.1.3) iMac (OS: 10.6 Snow Leopard (2009)) Locatie: Bredene, België Berichten: 580 |
18 maart 2009, 06:36 uur |
In het vorige bericht kon je lezen dat Apple gisteren de nieuwe iPhone OS 3.0 heeft aangekondigd.
De iPhone ontwikkelaars kunnen hier nu al gebruik van maken en dat doen ze dan ook. Verschillende ontwikkelaars hebben reeds de nieuwe OS gedownload en geïnstalleerd op hun iPhone. Natuurlijk duiken dan ook screenshots op.
Screenshots:

Nieuwe opties

Nieuw icoon voor berichten, meerdere foto's mailen en nieuws in aandelen

Liggend kopiëren en plakken

Instellingen van Spotlight
Op Apple Insider vind je nog vele andere screenshots. Wat vinden jullie van de nieuwe mogelijkheden?
De iPhone ontwikkelaars kunnen hier nu al gebruik van maken en dat doen ze dan ook. Verschillende ontwikkelaars hebben reeds de nieuwe OS gedownload en geïnstalleerd op hun iPhone. Natuurlijk duiken dan ook screenshots op.
Screenshots:

Nieuwe opties

Nieuw icoon voor berichten, meerdere foto's mailen en nieuws in aandelen

Liggend kopiëren en plakken

Instellingen van Spotlight
Op Apple Insider vind je nog vele andere screenshots. Wat vinden jullie van de nieuwe mogelijkheden?
Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
|
Jona (Moderator) iPod touch 2G 32GB (FW: 3.0) Ik heb nog geen Mac Locatie: Assebroek, België Berichten: 185 |
18 maart 2009, 14:03 uur |
Vooral knippen en plakken (en natuurlijk de bluetooth die in de iPod Touch wordt enabled) vindt ik wel leuk
ook het kunnen gamen tegen elkaar via bluetooth 
|
Timmeh_ iPhone 3G 16GB (Zwart) (FW: 2.2.1) iMac (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Beverwijk, Nederland Berichten: 79 |
20 maart 2009, 19:10 uur |
Knippen en plakken is mijn grote favoriet 
En natuurlijk Landscape, Turn-By-Turn en Push
Nog 'slechts' 2 maanden..
PS
Dat nieuwe icoontje voor SMS vind ik dus helemaal niks..
Snap wel waarom, maar doe mij de originele maar..
En natuurlijk Landscape, Turn-By-Turn en Push
Nog 'slechts' 2 maanden..
PS
Dat nieuwe icoontje voor SMS vind ik dus helemaal niks..
Snap wel waarom, maar doe mij de originele maar..
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.

Home
Forum
Downloads
FAQ
Informatie

Actieve Topics