iPhone Platform » Forum » Nieuws » Electronic Arts lanceert dit jaar 17 iPhone games
Electronic Arts lanceert dit jaar 17 iPhone games
|
Bumba (Administrator) iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.1.3) iMac (OS: 10.6 Snow Leopard (2009)) Locatie: Bredene, België Berichten: 580 |
24 maart 2009, 20:21 uur Bron: iPhonic |
Electronic Arts heeft op de GDC (Game Developer Conference) 17 nieuwe games aangekondigd voor de iPhone en iPod touch.
Deze games zullen allemaal verschijnen in 2009. Er zitten een aantal belangrijke en gekende titels tussen. Een aantal zijn al aangekondigd (zoals Sims3) en op een aantal zitten we al even te wachten (zoals Tiger Woods).
Dit is de volledige lijst:
- Tiger Woods
- FIFA
- Madden
- NBA Live
- Spore Creatures
- Mystery Mania
- Wolfenstein RPG
- American Idol
- Command & Conquer
- SSX
- Connect Four
- Battleship
- Need for Speed
- Sims 3
- RISK
- Monopoly classic
- Clue
Deze games zullen allemaal verschijnen in 2009. Er zitten een aantal belangrijke en gekende titels tussen. Een aantal zijn al aangekondigd (zoals Sims3) en op een aantal zitten we al even te wachten (zoals Tiger Woods).
Dit is de volledige lijst:
- Tiger Woods
- FIFA
- Madden
- NBA Live
- Spore Creatures
- Mystery Mania
- Wolfenstein RPG
- American Idol
- Command & Conquer
- SSX
- Connect Four
- Battleship
- Need for Speed
- Sims 3
- RISK
- Monopoly classic
- Clue
Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
|
Timmeh_ iPhone 3G 16GB (Zwart) (FW: 2.2.1) iMac (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Beverwijk, Nederland Berichten: 79 |
25 maart 2009, 16:45 uur |
Zou Need for Speed dan eindelijk komen?
|
Mustek iPod touch 8GB (FW: 2.2) Ik heb nog geen Mac Locatie: Sint-Niklaas, België Berichten: 7 |
25 maart 2009, 21:32 uur |
Als het is zoals undercover, nee dank je.
Er is volgens mij al een monopoly.
Er is volgens mij al een monopoly.
|
Bumba (Administrator) iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.1.3) iMac (OS: 10.6 Snow Leopard (2009)) Locatie: Bredene, België Berichten: 580 |
26 maart 2009, 09:15 uur |
Dat zal waarschijnlijk een andere Monopoly zijn, ik ben benieuwd naar Clue, het is mijn favoriete bordspel.
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.

Home
Forum
Downloads
FAQ
Informatie

Actieve Topics