iPhone Platform » Forum » Nieuws » FastMac iV: Meer batterijduur en een flitser!
FastMac iV: Meer batterijduur en een flitser!
|
Jona (Moderator) iPod touch 2G 32GB (FW: 3.0) Ik heb nog geen Mac Locatie: Assebroek, België Berichten: 185 |
3 november 2008, 19:43 uur |
FastMac heeft hun tweede generatie iV battarijpak geïntroduceert voor de iPhone. Dit keer garanderen ze dat je de iPhone drie tot vier maal langer kan gebruiken. Een USB-poort en een LED-zaklamp zitten er ook bij.
De gadget zou 24 uren beltijd, 750 uren (31 dagen) in standby, +20 uren video's bekijken en 72 uren aan muziek luisteren lang meegaan en zo de batterijduur van de iPhone 3G drie tot vier maal te verhogen, variërend van welke instellingen je gebruikt.
De FastMac iV lijkt wat ruiger en vierkanter dan Mophie's Juice Pack, maar de extra batterijduur, ingebouwde LED zaklamp (ook te gebruiken op duistere locaties waar je een foto wilt maken) en een tweede USB-poort zijn zeker pluspunten. De FastMac iV komt binnenkort in Amerika in de rekken te liggen voor $80, het is nog niet zeker of FastMac iV ook in Europa zal verschijnen.
Meer info is te vinden op hun website.

De gadget zou 24 uren beltijd, 750 uren (31 dagen) in standby, +20 uren video's bekijken en 72 uren aan muziek luisteren lang meegaan en zo de batterijduur van de iPhone 3G drie tot vier maal te verhogen, variërend van welke instellingen je gebruikt.
De FastMac iV lijkt wat ruiger en vierkanter dan Mophie's Juice Pack, maar de extra batterijduur, ingebouwde LED zaklamp (ook te gebruiken op duistere locaties waar je een foto wilt maken) en een tweede USB-poort zijn zeker pluspunten. De FastMac iV komt binnenkort in Amerika in de rekken te liggen voor $80, het is nog niet zeker of FastMac iV ook in Europa zal verschijnen.
Meer info is te vinden op hun website.

Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
|
Zenn iPhone 3G 16GB (Zwart) (FW: 3.0) iMac (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Vorselaar, België Berichten: 133 |
3 november 2008, 19:45 uur |
HEBBE HEBBE HEBBE 
|
Vincent (Administrator) iPhone 3G 8GB (FW: 3.1.2) MacBook (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Uden, Nederland Berichten: 497 |
3 november 2008, 20:52 uur |
Denk dat ik hem ga laten importeren, ik mis al langer een flits op mijn iPhone
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.

Home
Forum
Downloads
FAQ
Informatie

Actieve Topics