iPhone Platform » Forum » Nieuws » Filmpje toont hoe applicatiebeheer beter kon
Filmpje toont hoe applicatiebeheer beter kon
|
Bumba (Administrator) iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.1.3) iMac (OS: 10.6 Snow Leopard (2009)) Locatie: Bredene, België Berichten: 580 |
23 februari 2009, 17:53 uur Bron: Gizmodo |
Momenteel kan je met je iPhone applicaties toevoegen, verwijderen, beoordelen en verplaatsen en dit kan maar met slechts één applicatie per keer. Wanneer je je applicatie dan verplaatst naar een andere pagina, komen alle applicaties die op de pagina ervoor staan verkeerd te staan.
Gelukkig kwam de tweeëntwintigjarige svdomer09 op het idee om een filmpje te maken waarin wordt getoond dat dit ook beter kan, in het filmpje krijg je in iTunes alle iconen van je applicaties te zien in de volgorde zoals het ook op de iPhone komt te staan, inclusief verschillende springboards.
Video:
Dit is nog een idee van hoe het beter kan, maar voor mij is dit idee al goedgekeurd. Hopelijk doet Apple er wat mee.
Gelukkig kwam de tweeëntwintigjarige svdomer09 op het idee om een filmpje te maken waarin wordt getoond dat dit ook beter kan, in het filmpje krijg je in iTunes alle iconen van je applicaties te zien in de volgorde zoals het ook op de iPhone komt te staan, inclusief verschillende springboards.
Video:
Dit is nog een idee van hoe het beter kan, maar voor mij is dit idee al goedgekeurd. Hopelijk doet Apple er wat mee.
Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
|
Timmeh_ iPhone 3G 16GB (Zwart) (FW: 2.2.1) iMac (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Beverwijk, Nederland Berichten: 79 |
23 februari 2009, 17:57 uur |
Ik ben voor!
Lijkt me echt super-handig!
|
Vincent (Administrator) iPhone 3G 8GB (FW: 3.1.2) MacBook (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Uden, Nederland Berichten: 497 |
23 februari 2009, 18:27 uur |
Apple gelijk doorvoeren deze handel! 
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.

Home
Forum
Downloads
FAQ
Informatie

Actieve Topics