iPhone Platform » Forum » Nieuws » Firefox voor de iPhone zelfs gedocumenteerd
Firefox voor de iPhone zelfs gedocumenteerd
|
EylaH iPod touch 16GB (FW: 2.2) Ik heb nog geen Mac Locatie: Raalte, Nederland Berichten: 12 |
3 november 2008, 08:48 uur |
Dat het browser van Mozilla Firefox niet op de iPhone mag komen van Apple is bekend, maar in de wiki van Mozilla is een artikel gevonden waarin word aangegeven dat de browser in principe klaar was voor de iPhone
De toolbar onderaan bevat de meest gebruikte functies, zoals terug/verder, inzoomen en uitzoomen en tabbladen. Hij kan niet verborgen worden en is altijd zichtbaar in elk scherm van de browser. Soms kunnen de knoppen veranderen, dat ligt aan het scherm.
In het midden wordt de content van de website getoond en kunnen vergroot en verplaatst worden door slepen. Net als in de Safari browser van Apple zijn de scrollbars normaal niet te zien.
Bovenaan is de titelbar te vinden, met daaronder een verbergbare toolbar. Verder bevat de titelbar de herlaad, een url balk en een bookmark knop.

Bron: Mozilla.org
De toolbar onderaan bevat de meest gebruikte functies, zoals terug/verder, inzoomen en uitzoomen en tabbladen. Hij kan niet verborgen worden en is altijd zichtbaar in elk scherm van de browser. Soms kunnen de knoppen veranderen, dat ligt aan het scherm.
In het midden wordt de content van de website getoond en kunnen vergroot en verplaatst worden door slepen. Net als in de Safari browser van Apple zijn de scrollbars normaal niet te zien.
Bovenaan is de titelbar te vinden, met daaronder een verbergbare toolbar. Verder bevat de titelbar de herlaad, een url balk en een bookmark knop.

Bron: Mozilla.org
Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
|
Bumba (Administrator) iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.1.3) iMac (OS: 10.6 Snow Leopard (2009)) Locatie: Bredene, België Berichten: 580 |
3 november 2008, 09:00 uur |
Moest ik Apple zijn zou ik dit ook niet toestaan, het is gewoon een letterlijke kopie van de mobiele Safari.
|
Zenn iPhone 3G 16GB (Zwart) (FW: 3.0) iMac (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Vorselaar, België Berichten: 133 |
3 november 2008, 17:13 uur |
Veel nutteloze functies vind ik
...
|
Jona (Moderator) iPod touch 2G 32GB (FW: 3.0) Ik heb nog geen Mac Locatie: Assebroek, België Berichten: 185 |
3 november 2008, 18:31 uur |
Of is Safari een letterlijke kopie van FireFox? 
|
Zenn iPhone 3G 16GB (Zwart) (FW: 3.0) iMac (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Vorselaar, België Berichten: 133 |
3 november 2008, 18:52 uur |
|
Bumba (Administrator) iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.1.3) iMac (OS: 10.6 Snow Leopard (2009)) Locatie: Bredene, België Berichten: 580 |
4 november 2008, 17:32 uur |
@ Jona:
Zeker niet de mobiele editie, want de iPhone is ermee gelanceerd ... dan moest Mozilla al voor Apple aan software gewerkt hebben van een ongelanceerd product.
Zeker niet de mobiele editie, want de iPhone is ermee gelanceerd ... dan moest Mozilla al voor Apple aan software gewerkt hebben van een ongelanceerd product.
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.

Home
Forum
Downloads
FAQ
Informatie

Actieve Topics