iPhone Platform » Forum » Nieuws » Firmware 2.3 Beta 1 op 8 december beschikbaar?
Firmware 2.3 Beta 1 op 8 december beschikbaar?
|
Bumba (Administrator) iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.1.3) iMac (OS: 10.6 Snow Leopard (2009)) Locatie: Bredene, België Berichten: 580 |
24 november 2008, 12:55 uur |
Afgelopen vrijdag bracht Apple de nieuwe firmware 2.2 uit voor de iPhone en iPod touch, in deze nieuwe firmware zaten een paar zeer mooie updates.
Maar nog geen 3 dagen later, gaan de geruchten al rond dat de volgende firmware update (beta) eraan komt, en niet over een maand maar al op 8 december. Mac Addict zou dat via een interne bron vernomen hebben.
De update zou volgende nieuwe functies hebben:
- Horizontale weergave voor SMS en E-mail
- Thema's (zoals we deze nu ook al bij een jailbreak kennen)
- Knip- en plakfunctie
- Notificaties (Push) voor applicaties
Dit is natuurlijk maar een zeer onwaarschijnlijk gerucht, maar de meeste zullen er zeer blij mee zijn.
Bron: Mac Addict
Via: iPhonic
Maar nog geen 3 dagen later, gaan de geruchten al rond dat de volgende firmware update (beta) eraan komt, en niet over een maand maar al op 8 december. Mac Addict zou dat via een interne bron vernomen hebben.
De update zou volgende nieuwe functies hebben:
- Horizontale weergave voor SMS en E-mail
- Thema's (zoals we deze nu ook al bij een jailbreak kennen)
- Knip- en plakfunctie
- Notificaties (Push) voor applicaties
Dit is natuurlijk maar een zeer onwaarschijnlijk gerucht, maar de meeste zullen er zeer blij mee zijn.
Bron: Mac Addict
Via: iPhonic
Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
|
Vincent (Administrator) iPhone 3G 8GB (FW: 3.1.2) MacBook (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Uden, Nederland Berichten: 497 |
24 november 2008, 13:17 uur |
"Knip- en plakfunctie", "Notificaties (Push) voor applicaties" zijn zeer welkom bij mij.. Dus laat die beta maar 8 december uitkomen 
Hoe sneller, hoe sneller dat die hopelijk ook uit de beta is
Hoe sneller, hoe sneller dat die hopelijk ook uit de beta is
|
AppleFan iPhone 8GB (FW: 2.2) MacBook Pro (OS: 10.4 Tiger (2005)) Locatie: Veurne, België Berichten: 26 |
24 november 2008, 13:21 uur |
leuk
dan wacht ik nog ff om te upgraden van 2.1 naar 2.3 beta 1 
|
Vincent (Administrator) iPhone 3G 8GB (FW: 3.1.2) MacBook (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Uden, Nederland Berichten: 497 |
24 november 2008, 13:34 uur |
@AppleFan:
De beta zal alleen voor ontwikkelaars beschikbaar zijn.
De beta zal alleen voor ontwikkelaars beschikbaar zijn.
|
Bumba (Administrator) iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.1.3) iMac (OS: 10.6 Snow Leopard (2009)) Locatie: Bredene, België Berichten: 580 |
24 november 2008, 13:39 uur |
@ AppleFan,
Firmware 2.2 is nochtans de moeite waard.
Firmware 2.2 is nochtans de moeite waard.
|
SkitZo iPhone 3G 16GB (Zwart) (FW: 2.2) Ik heb nog geen Mac Locatie: Rotterdam, Nederland Berichten: 11 |
24 november 2008, 18:06 uur |
Eindelijk knip en plakfunctie :|
ow en ook thema's ?
Geweldig! Go Apple!
|
24 november 2008, 18:36 uur |
@ SkitZo,
Ik geloof er eerlijk gezegd niet veel van. Apple is niet zo thememinded
Ik geloof er eerlijk gezegd niet veel van. Apple is niet zo thememinded
|
SkitZo iPhone 3G 16GB (Zwart) (FW: 2.2) Ik heb nog geen Mac Locatie: Rotterdam, Nederland Berichten: 11 |
26 november 2008, 09:38 uur |
@ Bumba:
Ja ik denk eerlijk gezegd ook niet dat dat echt gaat komen, maar het zou wel een leuke extra zijn
Ja ik denk eerlijk gezegd ook niet dat dat echt gaat komen, maar het zou wel een leuke extra zijn
|
26 november 2008, 09:41 uur |
Knippen en plakken daarentegen zie ik wel komen, het is namelijk niet zoveel werk voor Apple en het is een veelgevraagde functie.
|
Timmeh_ iPhone 3G 16GB (Zwart) (FW: 2.2.1) iMac (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Beverwijk, Nederland Berichten: 79 |
28 november 2008, 20:49 uur |
Dit klinkt eigenlijk iets te mooi om waar te zijn...
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.

Home
Forum
Downloads
FAQ
Informatie

Actieve Topics