iPhone Platform » Forum » Nieuws » Gedicht schrijven voor Sinterklaas? Rijmhulp helpt
Gedicht schrijven voor Sinterklaas? Rijmhulp helpt
|
Vincent (Administrator) iPhone 3G 8GB (FW: 3.1.2) MacBook (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Uden, Nederland Berichten: 497 |
30 november 2008, 22:45 uur Bron: iPhoned |
Het is weer bijna 5 december, dus de meeste mensen zullen druk in de weer zijn voor onder andere cadeautjes, maar er moeten natuurlijk ook weer gedichten worden geschreven. De applicatie Rijmhulp die te vinden is in de AppStore kan je helpen met dit laatste.
Door een woord in te vullen zul je van de applicatie een lijst woorden terug krijgen die rijmen op dit woord. Ook al staat de applicatie in de top 25 van gratis applicaties, werd er volgens de reviews meer van de applicatie verwacht.
Installeren: Rijmhulp (Gratis)
Door een woord in te vullen zul je van de applicatie een lijst woorden terug krijgen die rijmen op dit woord. Ook al staat de applicatie in de top 25 van gratis applicaties, werd er volgens de reviews meer van de applicatie verwacht.
Installeren: Rijmhulp (Gratis)
Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
|
Bumba (Administrator) iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.1.3) iMac (OS: 10.6 Snow Leopard (2009)) Locatie: Bredene, Belgiƫ Berichten: 580 |
30 november 2008, 22:53 uur |
Dank je Rijmhulp, nu krijg ik zeker meer cadeautjes van de Sint 
|
Timmeh_ iPhone 3G 16GB (Zwart) (FW: 2.2.1) iMac (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Beverwijk, Nederland Berichten: 79 |
1 december 2008, 14:51 uur |
In mijn tijd bedacht je gedichten uit 't blote hoofd.. (kan je nagaan, ik ben 19 en heb 't al over 'mijn tijd'
)
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.

Home
Forum
Downloads
FAQ
Informatie

Actieve Topics