iPhone Platform » Forum » Nieuws » Gerucht: Apple introduceert nano iPhone in januari
Gerucht: Apple introduceert nano iPhone in januari
|
Frank iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.0) Ik heb nog geen Mac Locatie: Drunen, Nederland Berichten: 48 |
12 december 2008, 18:28 uur Bron: Tweakers |
De iPhone 3G is er nog geen jaar, en er komt weer een nieuwe kleinere variant. Dit meld een Chinese website op basis van tips van fabrikanten die onderdelen voor Apple leveren. Ditmaal gaat het niet om een vervanger, maar om een 'Nanophone'.
Zo wordt dit model op dit moment nog genoemd, aangezien deze ongeveer het zelfde formaat beschikt als de iPod Nano. De nieuwe iPhone zou alleen iets dikker en breder zijn.
Vanaf 20 december zullen er volgens de Chinese site iDeals China, 60.000 tot 80.000 iPhones gemaakt worden van dit nieuwe model. Op de Macworld Expo in San Francisco zal in januari de nieuwe iPhone gepresenteerd worden en na een korte periode in de winkels verschijnen. Eerder bracht iDeals China al een juiste beschrijving van de iPhone 3G. Dit hoeft echter nog niet direct te zeggen dat de huidige aankondiging juist is, aangezien niet alle geruchten op iPhone China kloppen.
De vierdegeneratie Nano heeft zou erg veel overeenkomen qua grote met het nieuwe toestel. Deze zou namelijk enkel iets breder en dikker zijn. Een tweede gerucht is dat Apple mogelijk de productie van de huidige iPhone in november al gestaakt heeft. Waarschijnlijk om de huidige voorraad al op te maken, aangezien Apple hogere verkoopcijfers ziet in de kleinere variant.
Zo wordt dit model op dit moment nog genoemd, aangezien deze ongeveer het zelfde formaat beschikt als de iPod Nano. De nieuwe iPhone zou alleen iets dikker en breder zijn.
Vanaf 20 december zullen er volgens de Chinese site iDeals China, 60.000 tot 80.000 iPhones gemaakt worden van dit nieuwe model. Op de Macworld Expo in San Francisco zal in januari de nieuwe iPhone gepresenteerd worden en na een korte periode in de winkels verschijnen. Eerder bracht iDeals China al een juiste beschrijving van de iPhone 3G. Dit hoeft echter nog niet direct te zeggen dat de huidige aankondiging juist is, aangezien niet alle geruchten op iPhone China kloppen.
De vierdegeneratie Nano heeft zou erg veel overeenkomen qua grote met het nieuwe toestel. Deze zou namelijk enkel iets breder en dikker zijn. Een tweede gerucht is dat Apple mogelijk de productie van de huidige iPhone in november al gestaakt heeft. Waarschijnlijk om de huidige voorraad al op te maken, aangezien Apple hogere verkoopcijfers ziet in de kleinere variant.
Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
|
Black_ID Ik heb nog geen iPhone Ik heb nog geen Mac Locatie: Tielen, Belgiƫ Berichten: 44 |
12 december 2008, 20:07 uur |
dan kopek er ook ene ^^
|
Frank iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.0) Ik heb nog geen Mac Locatie: Drunen, Nederland Berichten: 48 |
12 december 2008, 20:14 uur |
Als die dan zonder abonnement en goedkoper is dan zal ik het ook eens overwegen.
|
Timmeh_ iPhone 3G 16GB (Zwart) (FW: 2.2.1) iMac (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Beverwijk, Nederland Berichten: 79 |
15 december 2008, 17:25 uur |
Het grote scherm van de iPhone is toch juist het grootste voordeel? en draaien alle apps dan nog wel gewoon? Ik hou m'n eigen wel 
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.

Home
Forum
Downloads
FAQ
Informatie

Actieve Topics