iPhone Platform » Forum » Nieuws » Getest: On-line TV kijken via Slingbox voor iPhone
Getest: On-line TV kijken via Slingbox voor iPhone
|
Bumba (Administrator) iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.1.3) iMac (OS: 10.6 Snow Leopard (2009)) Locatie: Bredene, Belgiƫ Berichten: 580 |
8 maart 2010, 11:33 uur |
Een Slingbox is een apparaat welke je aansluit op het antennesignaal van je televisieaansluiting thuis en waarmee je vervolgens overal ter wereld via internet naar "je eigen televisie" kunt kijken. Ook kun je via internet of je eigen netwerk nog een ander apparaat aansturen zoals een DVDspeler of harddiskrecorder.
Er is ook een apparte iPhone applicatie beschikbaar om deze beelden te bekijken via je eigen Wifi netwerk en sinds de laatste versie van de applicatie ook via 3G.
Hieronder krijg je enkele screenshots van hoe dit nu precies werkt.

Het opstarten van de applicatie en inladen van de Slingbox

Bekijken van een zender en de functies bekijken.

Bekijken van de Telenet Digital TV menu en TV-gids.

Zappen naar een andere zender via de TV-gids.

Bekijken van de nieuwe zender.
Downloaden: SlingPlayer Mobile (23,99 euro - Slingbox hardware vereist)
Er is ook een apparte iPhone applicatie beschikbaar om deze beelden te bekijken via je eigen Wifi netwerk en sinds de laatste versie van de applicatie ook via 3G.
Hieronder krijg je enkele screenshots van hoe dit nu precies werkt.

Het opstarten van de applicatie en inladen van de Slingbox

Bekijken van een zender en de functies bekijken.

Bekijken van de Telenet Digital TV menu en TV-gids.

Zappen naar een andere zender via de TV-gids.

Bekijken van de nieuwe zender.
Downloaden: SlingPlayer Mobile (23,99 euro - Slingbox hardware vereist)
Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
|
falendark iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.2) Ik heb nog geen Mac Locatie: Evergem, Belgiƫ Berichten: 1 |
4 mei 2010, 20:15 uur |
beste Bumba, ik heb slingbox solo en digicorder van telenet. mijn vraag is hoe vind ik IR code van mijn digicorder? de code waarmee de afstandbediening contact maakt met de digicorder? weet je misschien de digicorder infrarood code? en kun je mij even uitleggen hoe ik met digicorder kan instellen op mijn slingbox solo? ik heb iphone and ik heb app slingplayer al op mijn iphone. in ieder geval erg bedankt voor je hulp.
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.

Home
Forum
Downloads
FAQ
Informatie

Actieve Topics