iPhone Platform » Forum » Nieuws » Google Earth rivaal gratis in App Store
Google Earth rivaal gratis in App Store
|
EylaH iPod touch 16GB (FW: 2.2) Ik heb nog geen Mac Locatie: Raalte, Nederland Berichten: 12 |
27 oktober 2008, 15:53 uur |
Op de dag dat Google Earth gelanceerd wordt, wordt (toevallig) ook de Earthscape App gratis weg gegeven. Deze applicatie moest eerder €3,99 of $4,99 opbrengen, terwijl hij nu (mogelijk tijdelijk) gratis te downloaden is uit de App Store van Apple.
Het programma heeft de mogelijkheid om foto’s binnen 5 minuten op de virtuele wereldbol te plaatsen, waar alle Earthscape gebruikers ze kunnen bewonderen. In Google Earth zelf is de functie nog niet beschikbaar, maar je kunt wel je eigen foto’s in Earth plaatsen via Panoramio.
Earthscape wil hiermee een gedeelde collectie met foto’s van de hele wereld maken. Foto’s van bijvoorbeeld watervallen, het Hard Rock Cafè in Londen, de IJffeltoren en wat je kunt bedenken kun je er op plaatsen, of staan er al op. Ook kun je getaggede foto’s van Flickr bekijken, en informatie over ruim 300 duizend locaties vanuit Wikipedia lezen. Momenteel zijn heel de VS tot in detail te bekijken. Buiten de VS is een zicht van 15 meter duidelijk, helaas zie je dan alleen straten en geen huizenblokken.
De laatste versie (versie 1.2.0) heeft een aantal stabiliteits en performance verbeteringen, en kun je zoeken op wikipedia artikel, adres of foto. Ook layer instellingen kun je automatisch laten opslaan.
Installeren: Earthscape
Via: iPhoneclub
Het programma heeft de mogelijkheid om foto’s binnen 5 minuten op de virtuele wereldbol te plaatsen, waar alle Earthscape gebruikers ze kunnen bewonderen. In Google Earth zelf is de functie nog niet beschikbaar, maar je kunt wel je eigen foto’s in Earth plaatsen via Panoramio.
Earthscape wil hiermee een gedeelde collectie met foto’s van de hele wereld maken. Foto’s van bijvoorbeeld watervallen, het Hard Rock Cafè in Londen, de IJffeltoren en wat je kunt bedenken kun je er op plaatsen, of staan er al op. Ook kun je getaggede foto’s van Flickr bekijken, en informatie over ruim 300 duizend locaties vanuit Wikipedia lezen. Momenteel zijn heel de VS tot in detail te bekijken. Buiten de VS is een zicht van 15 meter duidelijk, helaas zie je dan alleen straten en geen huizenblokken.
De laatste versie (versie 1.2.0) heeft een aantal stabiliteits en performance verbeteringen, en kun je zoeken op wikipedia artikel, adres of foto. Ook layer instellingen kun je automatisch laten opslaan.
Installeren: Earthscape
Via: iPhoneclub
Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
|
Vincent (Administrator) iPhone 3G 8GB (FW: 3.1.2) MacBook (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Uden, Nederland Berichten: 497 |
27 oktober 2008, 16:19 uur |
18 september was die ook gratis, ik heb hem toen geinstalleerd. Maar hij crashde bij mij vaak
|
Bumba (Administrator) iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.1.3) iMac (OS: 10.6 Snow Leopard (2009)) Locatie: Bredene, België Berichten: 580 |
27 oktober 2008, 16:54 uur |
Ik vind Google Earth toch mooier ... 
|
Black_ID Ik heb nog geen iPhone Ik heb nog geen Mac Locatie: Tielen, België Berichten: 44 |
28 oktober 2008, 18:55 uur |
toch handig als je vanuit je luie zetel de himalaya kan beklimmen^^
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.

Home
Forum
Downloads
FAQ
Informatie

Actieve Topics