GTA-kloon voor de iPhone!

Black_ID

Ik heb nog geen iPhone
Ik heb nog geen Mac
13 november 2008, 18:23 uur

Goed nieuws voor de GTA liefhebbers! De medebedenkers van Grand Theft Auto gaan een iPhone versie maken, die Car Jack Streets zal heten en het zal op GTA zal lijken, en zal volgend voorjaar beschikbaar zijn.

Net zoals in GTA2 het geval was, zal ook bij Car Jack Streets het spel in 3D gemaakt worden, maar het perspectief is van boven af gezien. Zoals in de echt GTA games is ook hier een enorme stad beschikbaar, en natuurlijk ook tal van auto’s die kunnen worden gecarjackt, en ook vele missies waar de speler zich moet doorworstelen.

Car Jack Streets bestond al een tijdje op andere mobiele telefoons, maar voor de iPhone zal er een hele nieuwe versie van het spel gemaakt worden. Zo zijn er bijvoorbeeld vernieuwde 3D graphics, aangepast geluid, nieuwe auto’s en extra missies. Vanzelfsprekend is het feit dat de besturing is aangepast aan de iPhone.

Ook in deze mobiele versie van het spel zullen de unieke onderdelen van GTA er in voorkomen. Ook zal de ontwikkelaar Tag ervoor zorgen dat het spel leuk is om te spelen voor 15minuten, maar ook voor uren spelplezier.

Via: iPhoneclub

Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
jeffreyk jeffreyk

iPhone 8GB (FW: 2.0.1)
Ik heb nog geen Mac
14 november 2008, 21:14 uur

ik kan niet wachten;)
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.