iPhone Platform » Forum » Nieuws » Hardware-unlock onder firmware 2.2 niet werkend
Hardware-unlock onder firmware 2.2 niet werkend
|
Vincent (Administrator) iPhone 3G 8GB (FW: 3.1.2) MacBook (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Uden, Nederland Berichten: 497 |
25 november 2008, 08:55 uur |
Tot nu was het mogelijk om met een simunlock-sim een simunlocked iPhone 3G te hebben. Veel mensen gebruikte dit tijdelijk als oplossing totdat het iPhone Dev-team met hun software-unlock komen. Maar Apple heeft met de nieuwe firmware een einde gemaakt aan de hardware-unlock.
Er zijn al verschillende berichten verschenen van mensen met een een simunlock-sim die sinds firmware 2.2 niet meer kunnen bellen, sms'en en internetten.
Voor de mensen die nog een iPhone 3G bezitten, met een lagere firmware dan 2.2 en willen updaten wordt geadviseerd om de Pwnage Tool of QuickPwn te gebruiken en een custom firmware te maken waarbij de baseband niet wordt aangepast.
Via: iPhoned en iPhoneclub
Er zijn al verschillende berichten verschenen van mensen met een een simunlock-sim die sinds firmware 2.2 niet meer kunnen bellen, sms'en en internetten.
Voor de mensen die nog een iPhone 3G bezitten, met een lagere firmware dan 2.2 en willen updaten wordt geadviseerd om de Pwnage Tool of QuickPwn te gebruiken en een custom firmware te maken waarbij de baseband niet wordt aangepast.
Via: iPhoned en iPhoneclub
Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
|
Bumba (Administrator) iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.1.3) iMac (OS: 10.6 Snow Leopard (2009)) Locatie: Bredene, Belgiƫ Berichten: 580 |
25 november 2008, 09:49 uur |
Mijn toestel moet niet unlockt worden, ik wil het helemaal zoals Apple het mij aanbied.
|
Vincent (Administrator) iPhone 3G 8GB (FW: 3.1.2) MacBook (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Uden, Nederland Berichten: 497 |
25 november 2008, 14:50 uur |
Ik heb zitten nadenken om ook zon sim te bestellen, gelukkig niet gedaan. Ik wil namelijk geen custom firmware 
|
SkitZo iPhone 3G 16GB (Zwart) (FW: 2.2) Ik heb nog geen Mac Locatie: Rotterdam, Nederland Berichten: 11 |
25 november 2008, 18:40 uur |
Kijk ik wil het eigenlijk niet(unlocken) maar je heb wel veel optie's die er orgineel (nog) niet op zitten zoals dat er nu eindelijk flash op zit. Maar ik hou het toch bij me standaard iphone. Ik wacht nog wel met die 2.2 firmware, misschien dat er nog fouten worden ontdekt.
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.

Home
Forum
Downloads
FAQ
Informatie

Actieve Topics