iPhone Platform » Forum » Nieuws » Hysteria Project beschikbaar in App Store
Hysteria Project beschikbaar in App Store
|
Bumba (Administrator) iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.1.3) iMac (OS: 10.6 Snow Leopard (2009)) Locatie: Bredene, Belgiƫ Berichten: 580 |
8 april 2009, 11:33 uur Bron: Bulkypix |
Gameontwikkelaar Bulkypix heeft vannacht de eerste versie van de interactieve Horrorgame Hysteria Project beschikbaar gesteld in de App Store.
Deze game is geen standaard computergetekend spel maar een spel die gebaseerd is op videobeelden. Hierdoor komt het spel heel realistisch over en is het bij momenten echt wel schrikken. Het nadeel aan deze grote videobeelden is dat het spel ook veel groter is dan de gemiddelde iPhone spelletjes, de volledige applicatie neemt namelijk 116 MB van je iPhone of iPod touch zijn geheugen in.
Ook de geluidseffecten zijn in deze game zeer gedetailleerd aanwezig, zo hoor je het kloppen van een hart om de spanning op te drijven.
Screenshots:

Video:
Downloaden: Hysteria Project (1,59 euro)
Deze game is geen standaard computergetekend spel maar een spel die gebaseerd is op videobeelden. Hierdoor komt het spel heel realistisch over en is het bij momenten echt wel schrikken. Het nadeel aan deze grote videobeelden is dat het spel ook veel groter is dan de gemiddelde iPhone spelletjes, de volledige applicatie neemt namelijk 116 MB van je iPhone of iPod touch zijn geheugen in.
Ook de geluidseffecten zijn in deze game zeer gedetailleerd aanwezig, zo hoor je het kloppen van een hart om de spanning op te drijven.
Screenshots:

Video:
Downloaden: Hysteria Project (1,59 euro)
Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
|
Timmeh_ iPhone 3G 16GB (Zwart) (FW: 2.2.1) iMac (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Beverwijk, Nederland Berichten: 79 |
8 april 2009, 15:00 uur |
Uit je omschrijving in de AppStore concludeer ik dat zolang ik Winterboard draaiende heb, ik deze niet kan installeren? 
|
Bumba (Administrator) iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.1.3) iMac (OS: 10.6 Snow Leopard (2009)) Locatie: Bredene, Belgiƫ Berichten: 580 |
8 april 2009, 21:09 uur |
Waar haal je dat? Ik vind daar niets van terug ... 
|
Timmeh_ iPhone 3G 16GB (Zwart) (FW: 2.2.1) iMac (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Beverwijk, Nederland Berichten: 79 |
10 april 2009, 12:34 uur |
Oeps, in de war met een andere app.. 
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.

Home
Forum
Downloads
FAQ
Informatie

Actieve Topics