Inquisitor komt eraan voor de iPhone

Bumba Bumba (Administrator)

iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.1.3)
iMac (OS: 10.6 Snow Leopard (2009))
24 februari 2009, 23:29 uur
Bron: Inquisitorx

Inquisitor is een programma gemaakt door David Watanabe en kan je eigenlijk vergelijken met een spotlight voor het web. Inquisitor is een vervanger voor het zoekvenster in je browser en moet ervoor zorgen dat je sneller kunt zoeken op het internet. Het programma is gemaakt in 2004 en werke toen nog niet helemaal zoals het hoorde, een jaar later lanceerde de ontwikkelaar een nieuwe versie en deze werd positief onthaald door verschillende gebruikers.

Na drie jaar doorwerken lanceerde de ontwikkelaar in 2008 drie nieuwe versies, ééntje voor Internet Explorer 7 of hoger, ééntje voor Firefox for Mac en ééntje voor Firefox for Windows. Ook heeft Yahoo het programma gekocht in 2008, als je toen Inquisitor installeert was Yahoo! in plaats van Google de default zoekmachine. Dit is eenvoudig om te zetten in de voorkeuren van Safari.

Nu weer een jaar later heeft de ontwikkelaar de iPhone versie aangekondigd, hij liet ons weten dat hij er begin 2009 mee begonnen is en hij hoopt de Applicatie nog voor de eerste verjaardag van de iPhone 3G ,11 juli 2009, in de App Store te krijgen.

Wil je alvast dit programma proberen? Ga dan naar www.inquisitorx.com en probeer de versies voor je desktop browsers.

Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
Timmeh_ Timmeh_

iPhone 3G 16GB (Zwart) (FW: 2.2.1)
iMac (OS: 10.5 Leopard (2007))
2 maart 2009, 15:17 uur

Had er nog nooit van gehoord, net de desktop-versie gedownload, werkt super! Ben benieuwd naar de iPhone-versie :D Ziet er grafisch een stuk beter uit dan de Google app

2 maart 2009, 16:15 uur

Werkt ook op veel meer zoekmachines dan Google alleen, ik zit al te wachten op de Safari 4 desktop versie.
jeffreyk jeffreyk

iPhone 8GB (FW: 2.0.1)
Ik heb nog geen Mac
5 maart 2009, 07:45 uur

lijkt me wel handig;)
Timmeh_ Timmeh_

iPhone 3G 16GB (Zwart) (FW: 2.2.1)
iMac (OS: 10.5 Leopard (2007))
5 maart 2009, 21:42 uur

Hij is inmiddels uit, maar volgens mij nog niet in de NL-store.. :( Degene met een US-acount kunnen m iig downloaden ;)

6 maart 2009, 13:07 uur

Dat klopt, we gaan hier binnenkort een verslagje van schrijven ... :D
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.