iPhone Platform » Forum » Nieuws » iPhone Dev-team gaat richting laatste stap unlock
iPhone Dev-team gaat richting laatste stap unlock
|
Vincent (Administrator) iPhone 3G 8GB (FW: 3.1.2) MacBook (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Uden, Nederland Berichten: 497 |
20 november 2008, 08:42 uur |
Vandaag is er op het weblog van iPhone Dev-team een nieuw bericht verschenen met als titel: "The silicon chip inside her head...", in dit bericht schrijven ze over een stappenplan waar ze al maanden mee bezig zijn.
Het lijkt erop dat stap 6 de laatste stap zal zijn, omdat de volgende stap is om baseband te overschrijven zodat deze word geunlocked.
Daarnaast waarschuwen ze nogmaals om niet te updaten naar firmware 2.2 indien je een geunlockte iPhone 3G wilt hebben, het lijkt er dus op dat ze ver zijn omdat firmware 2.2 binnenkort verschijnt.
Via: iPhone Nieuws Blog
Het lijkt erop dat stap 6 de laatste stap zal zijn, omdat de volgende stap is om baseband te overschrijven zodat deze word geunlocked.
Daarnaast waarschuwen ze nogmaals om niet te updaten naar firmware 2.2 indien je een geunlockte iPhone 3G wilt hebben, het lijkt er dus op dat ze ver zijn omdat firmware 2.2 binnenkort verschijnt.
Via: iPhone Nieuws Blog
Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
|
Bumba (Administrator) iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.1.3) iMac (OS: 10.6 Snow Leopard (2009)) Locatie: Bredene, Belgiƫ Berichten: 580 |
20 november 2008, 09:35 uur |
Waarom unlocken?
Je kan toch niet zomaar van je abonnement afstappen (contractbreuk), dan betaal je dubbel ...
- Je nieuwe abonnement van een andere operator
- Je bestaande T-Mobile abonnement
Vind ik toch wat duur ...
Je kan toch niet zomaar van je abonnement afstappen (contractbreuk), dan betaal je dubbel ...
- Je nieuwe abonnement van een andere operator
- Je bestaande T-Mobile abonnement
Vind ik toch wat duur ...
|
Vincent (Administrator) iPhone 3G 8GB (FW: 3.1.2) MacBook (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Uden, Nederland Berichten: 497 |
20 november 2008, 10:07 uur |
Voor mij is dit zeer verleidelijk, namelijk omdat ik meestal hard over mijn abonnement ga.
Door een simunlock zou ik een goedkoop prepaid er bij kunnen nemen die ik gebruik om te bellen of sms'en als mijn abonnement weer is overschreden.
Door een simunlock zou ik een goedkoop prepaid er bij kunnen nemen die ik gebruik om te bellen of sms'en als mijn abonnement weer is overschreden.
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.

Home
Forum
Downloads
FAQ
Informatie

Actieve Topics