iPhone haalt Motorola Razr in

Jona Jona (Moderator)

iPod touch 2G 32GB (FW: 3.0)
Ik heb nog geen Mac
19 november 2008, 15:15 uur

De best verkopende GSM in de Verenigde Staten is de Motorola Razr. Of dat was hij toch. Apple's iPhone zou de Razr, die toch drie jaar onafgebroken in de top stond, hebben ingehaald als best verkopende mobiel.

Dit is gebleken uit een onderzoek van NPD, die elk kwartaal bekijkel welke telefoons het best verkocht zijn. Op plaats één de iPhone, nu op de tweede plaats de Mororola Razr V3-modellen en plaats drie voor Rim's Blackberry Curve. De vierde en de vijfde plaats worden door LG bezet, en wel met de Rumor en de enV2.

NPD weet ook te vertellen dat het aantal verkocht mobieltje met 15% is gedaald in vergelijking met vorig jaar. De gemiddelde verkoopprijs steeg 6% tot 88 dollar. De Amerikaanse provider AT&T verkoopt de iPhone 3G met een tweejarig contract voor 199 dollar. Gezien de economische vooruitzichten is het de vraag of dit relatief dure toestel de eerste plek erg lang vast zal kunnen houden.

Via: Tweakers.net

Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
Vincent Vincent (Administrator)

iPhone 3G 8GB (FW: 3.1.2)
MacBook (OS: 10.5 Leopard (2007))
19 november 2008, 15:59 uur

iPhone is ook gewoon beter :)
Black_ID

Ik heb nog geen iPhone
Ik heb nog geen Mac
19 november 2008, 19:54 uur

@The Quote: idd ja :) go iPhone!
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.