iPhone Platform » Forum » Nieuws » iPhone Platform, nu ook echt voor Belgen
iPhone Platform, nu ook echt voor Belgen
|
Bumba (Administrator) iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.1.3) iMac (OS: 10.6 Snow Leopard (2009)) Locatie: Bredene, Belgiƫ Berichten: 580 |
28 november 2008, 14:36 uur |
Vanaf vandaag is iPhone Platform nu ook echt beschikbaar voor Belgische gebruikers. Voorheen dienden Belgen altijd te surfen naar www.iphoneplatform.nl, maar vanaf vandaag kan dat ook via www.iphoneplatform.be.
Uit onze bezoekers statistieken zagen wij namelijk dat veel bezoekers uit Belgiƫ komen en die willen wij dan ook hun eigen Belgische domeinnaam geven en sinds vandaag is het ervan gekomen.Wij van iPhone Platform wensen de Belgen dus ook veel plezier toe op onze 'Belgische' website.
Met dank aan: Easyhost
Uit onze bezoekers statistieken zagen wij namelijk dat veel bezoekers uit Belgiƫ komen en die willen wij dan ook hun eigen Belgische domeinnaam geven en sinds vandaag is het ervan gekomen.Wij van iPhone Platform wensen de Belgen dus ook veel plezier toe op onze 'Belgische' website.
Met dank aan: Easyhost
Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
|
Vincent (Administrator) iPhone 3G 8GB (FW: 3.1.2) MacBook (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Uden, Nederland Berichten: 497 |
29 november 2008, 14:23 uur |
.be en .nl 
Echte Belgische en Nederlandse samenwerking he
Echte Belgische en Nederlandse samenwerking he
|
Brecht5566 iPod touch 16GB (FW: 2.0) Ik heb nog geen Mac Locatie: West-Vlaanderen, Belgie Berichten: 14 |
29 november 2008, 21:54 uur |
mooi vind ik,, maar ik denk nog altijd dat ik de gewoonte ga hebben om naar .nl te gaan
na zo veel .nl te typen...
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.

Home
Forum
Downloads
FAQ
Informatie

Actieve Topics