iPhone Platform wenst iedereen gelukkig nieuwjaar

Jona Jona (Moderator)

iPod touch 2G 32GB (FW: 3.0)
Ik heb nog geen Mac
2 januari 2009, 22:13 uur

Er is weer een nieuw jaar aangebroken! (Ja, ik had al zo'n gevoel dat jullie dit doorhadden...) en er breekt natuurlijk ook weer een nieuw jaar aan voor iPhone Platform!

We zullen dit jaar weer zo actief mogelijk zijn om jullie van iPhone nieuws te voorzien en hopen snel het broertje van iPhone Platform te kunnen verwelkomen, genaamd Mac Platform voor nieuws over de Mac!

Wat is er allemaal gebeurd in 2008?
Voor ons is dit jaar het begin van alles: de oprichting van iPhone Platform door Bram en Vincent (de twee iPhone-Freaks ;) ). Deze twee zijn al meteen gestart met het concept en layout voor een website. Het resultaat kun je wel zien!

Ondertussen zochten ze beiden ook nog eens voor een crew die nieuws verzamelde en postte: ons team is sinds dan uitgebreid met EylaH, Black ID, Zenn, Frank, M@rk en mijzelf. Frank maakte een mooie nieuwe header, de rest zorgt ervoor dat het nieuws up to date blijft.

Verder hadden we ook veel bétatesters, om de eerste versies van de site te testen. Nu zijn zowat alle problemen, dankzij het werk van The Quote (Vincent) verdwenen en werkt de site aangenaam.

Wat gaat er gebeuren in 2009?
In 2009 zullen we natuurlijk het nieuws goed blijven brengen naar onze bezoekers! Ook zal er in dat jaar veel worden gewerkt aan de site: er gaan nieuwe features komen en de laatste probleempjes zullen worden opgelost.

Ook zal ons broertje erbij komen dit jaar: MacPlatform is reeds in ontwikkeling en zal even fantastisch worden als iPhonePlatform! En nog een leuk feit: je zal je niet ervoor moeten herregistreren! Alles gebeurd op dezelfde site!

Wat willen jullie dat er nog gaat komen?
Natuurlijk staan wij open voor alle vragen, ook in 2009. Voor alle vragen, ideeën, problemen en info over iPhonePlatform of MacPlatform verwijzen we u graag naar het forum! Vergeet dan natuurlijk ook niet te registreren!

Ook van mij een Gelukkig Nieuwjaar 2009!

Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.