iPhone Platform » Forum » Nieuws » iTunes Music Store werkt aan recensies op iPhone
iTunes Music Store werkt aan recensies op iPhone
|
Bumba (Administrator) iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.1.3) iMac (OS: 10.6 Snow Leopard (2009)) Locatie: Bredene, België Berichten: 580 |
28 mei 2009, 03:51 uur |
Iedereen die al een poosje met iTunes werkt weet dat je in de iTunes Music Store recensies voor muziek, podcasts, ... kan schrijven. Voor de App Store kan dit ook. Maar in tegenstelling tot de Music Store kan men dit bij de App Store op de desktop- en mobiele variant, voor de Music Store kon dit tot op heden enkel op de desktop variant.
Toen ik deze ochtend in mijn iTunes Music Store op mijn iPhone met OS 3, beta 5 rondsnuffelde, merkte ik volgende aanpassing op. Apple is bezig met het mogelijk maken van recensies sturen vanop jei iPhone / iPod touch. Momenteel kan ik de recensies wel lezen, maar als ik één wou schrijven kreeg ik de melding dat het nog niet beschikbaar is en dat ik het later opnieuw moet proberen.
Update: Ondertussen werkt het reviewen wel, zie extra screenshot.
Screenshots:

Toen ik deze ochtend in mijn iTunes Music Store op mijn iPhone met OS 3, beta 5 rondsnuffelde, merkte ik volgende aanpassing op. Apple is bezig met het mogelijk maken van recensies sturen vanop jei iPhone / iPod touch. Momenteel kan ik de recensies wel lezen, maar als ik één wou schrijven kreeg ik de melding dat het nog niet beschikbaar is en dat ik het later opnieuw moet proberen.
Update: Ondertussen werkt het reviewen wel, zie extra screenshot.
Screenshots:

Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
|
Zenn iPhone 3G 16GB (Zwart) (FW: 3.0) iMac (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Vorselaar, België Berichten: 133 |
30 mei 2009, 02:12 uur |
Wat zijn ze toch van plan
?
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.

Home
Forum
Downloads
FAQ
Informatie

Actieve Topics