iPhone Platform » Forum » Nieuws » Maak misdadigers van je vrienden met 'Wanted'
Maak misdadigers van je vrienden met 'Wanted'
|
Bumba (Administrator) iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.1.3) iMac (OS: 10.6 Snow Leopard (2009)) Locatie: Bredene, België Berichten: 580 |
2 februari 2009, 10:05 uur Bron: Wanted-App |
Sinds 28 januari vind je in de App Store een leuke applicatie om van je vrienden misdadigers te maken, hiervoor kies je een foto of maak je er één met de camera. Daarna kun je eenvoudig tekst en accessoires toevoegen aan de foto waardoor je een "Wanted" foto zoals in de Westernfilms kunt maken met het hoofd van je vrienden.
De applicatie is tijdelijk gratis omdat er een nieuwe versie is ingestuurd bij Apple, zolang versie 1.3 dus niet beschikbaar is, kun je deze applicatie gratis downloaden.
Voorbeeld:

Downloaden: Wanted (Tijdelijk gratis)
De applicatie is tijdelijk gratis omdat er een nieuwe versie is ingestuurd bij Apple, zolang versie 1.3 dus niet beschikbaar is, kun je deze applicatie gratis downloaden.
Voorbeeld:

Downloaden: Wanted (Tijdelijk gratis)
Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
|
Timmeh_ iPhone 3G 16GB (Zwart) (FW: 2.2.1) iMac (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Beverwijk, Nederland Berichten: 79 |
3 februari 2009, 16:17 uur |
Humor
Ook kan ik 'Face Melter' aanraden XD
|
Bumba (Administrator) iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.1.3) iMac (OS: 10.6 Snow Leopard (2009)) Locatie: Bredene, België Berichten: 580 |
3 februari 2009, 16:18 uur |
Face Melter heb ik ook 
|
Jona (Moderator) iPod touch 2G 32GB (FW: 3.0) Ik heb nog geen Mac Locatie: Assebroek, België Berichten: 185 |
3 februari 2009, 19:15 uur |
Heb deze ook meteen eens gedownload 
Eens leuk
Eens leuk
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.

Home
Forum
Downloads
FAQ
Informatie

Actieve Topics