iPhone Platform » Forum » Nieuws » MMS-applicatie in de maak
MMS-applicatie in de maak
|
Jona (Moderator) iPod touch 2G 32GB (FW: 3.0) Ik heb nog geen Mac Locatie: Assebroek, België Berichten: 185 |
23 november 2008, 11:05 uur |
In een interview met het Zweede MacWorld heeft TeliaSonera, de Zweedse Telecom provider laten weten bezig te zijn aan een applicatie om MMS te verzenden en ontvangen. Dit zou ook mogelijk zijn via WiFi.
Een woordvoerder van Telia zei dat deze applicatie binnen een tweetal maanden zou verschijnen. Of deze ook te koop zal zijn voor iPhone gebruikers buiten zweden is onduidelijk.
Via: iPhone Weblog
Een woordvoerder van Telia zei dat deze applicatie binnen een tweetal maanden zou verschijnen. Of deze ook te koop zal zijn voor iPhone gebruikers buiten zweden is onduidelijk.
Via: iPhone Weblog
Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
|
Bumba (Administrator) iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.1.3) iMac (OS: 10.6 Snow Leopard (2009)) Locatie: Bredene, België Berichten: 580 |
23 november 2008, 11:14 uur |
Hopelijk ook in België
|
Vincent (Administrator) iPhone 3G 8GB (FW: 3.1.2) MacBook (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Uden, Nederland Berichten: 497 |
24 november 2008, 17:10 uur |
Ik heb nog nooit MMS gebruikt, en ik mis het eigenlijk ook niet..
Wat is het voordeel van MMS?
Wat is het voordeel van MMS?
|
Bumba (Administrator) iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.1.3) iMac (OS: 10.6 Snow Leopard (2009)) Locatie: Bredene, België Berichten: 580 |
24 november 2008, 18:36 uur |
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.

Home
Forum
Downloads
FAQ
Informatie

Actieve Topics