'Mobile Banking' applicatie op de iPhone

Black_ID

Ik heb nog geen iPhone
Ik heb nog geen Mac
3 november 2008, 19:59 uur

AT&T en Firethorn hebben vandaag de beschikbaarheid aangekondigd van hun mobile banking applicatie.
De applicatie laat de gebruiker toe om hun bankaccount te beheren, rekeningen te betalen en nog veel meer.

De service is nu beschikbaar voor alle financiele Firethorn partners, America First Credit Union, Arvest Bank, BancorpSouth, Carolina First, FirstBank, Mercantile Bank, SunTrust, Synovus, USAA en Wachovia bijgerekend. iPhone gebruikers zullen in de toekomst ook toegang hebben tot alle partners die in de toekomst nog bij deze lijst worden bijgevoegd.

"Onze klanten gebruiken hun mobiele telefoon meer en meer als hulpmiddel om alle aspecten van hun leven de regelen. Wij hebben hun de mogelijkheid gegeven om hun financiën vlot te kunnen regelen." zei David Christopher, hoofd van de marketing officer, AT&Mobiliteit & Consumer markten.

AT&T en Firethorn werken al sinds 2006 samen om de beste producten in gebruiksvriendelijke en betrouwbare mobile banking producten voort te brengen.

"Mobile Banking bij AT&T met iPhone neemt de spannende evolutie die mobiele financiele services moeten ondergaan om het tempo te volgen van de klaten hun ‘drukke levensstijl’", zegt Tripp Rackley, Chief Executive Officer, Firethorn.

"Onze partners verwachten van ons de beste technologie die beschikbaar is om de financiën van de klanten te regelen. De mobile banking applicatie belooft een gebruiksvriendelijke, veilige en goede zichtbaarheid van alle mogelijkheden (alle mogelijkheden zijn strategisch geplaats)en we zijn trots om het tot stand te brengen"

Installeren: Mobile Banking

Via: iClarified

Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
Jona Jona (Moderator)

iPod touch 2G 32GB (FW: 3.0)
Ik heb nog geen Mac
3 november 2008, 20:42 uur

Ah, leuk voor later :) Hopen dat sommige banken ook zoiets in België gaan doen
Bumba Bumba (Administrator)

iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.1.3)
iMac (OS: 10.6 Snow Leopard (2009))
4 november 2008, 08:25 uur

Hoop ik ook, met name dan de ING :)
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.