iPhone Platform » Forum » Nieuws » Monopoly Here & Now for iPhone in App Store
Monopoly Here & Now for iPhone in App Store
|
Bumba (Administrator) iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.1.3) iMac (OS: 10.6 Snow Leopard (2009)) Locatie: Bredene, België Berichten: 580 |
10 december 2008, 10:08 uur Bron: iPhoneclub |
Sinds gisteren kun je in de App Store Monopoly downloaden, het gaat om Monopoly Here & Now: The World Edition. Dit spel is gemaakt door Electronic Arts, die we kennen van het spel Spore.
Je kan het spel in je eentje spelen tegen de iPhone of via Wifi met meerdere spelers, je medespelers moeten dan wel op dezelfde router of hetzelfde lokale netwerk zijn aangemeld.
Screenshots:

Downloaden: Monopoly Here & Now: The World Edition (5,99 euro)
Je kan het spel in je eentje spelen tegen de iPhone of via Wifi met meerdere spelers, je medespelers moeten dan wel op dezelfde router of hetzelfde lokale netwerk zijn aangemeld.
Screenshots:

Downloaden: Monopoly Here & Now: The World Edition (5,99 euro)
Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
|
Black_ID Ik heb nog geen iPhone Ik heb nog geen Mac Locatie: Tielen, België Berichten: 44 |
10 december 2008, 11:09 uur |
hehe I <3 monopoly^^
|
Bumba (Administrator) iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.1.3) iMac (OS: 10.6 Snow Leopard (2009)) Locatie: Bredene, België Berichten: 580 |
10 december 2008, 11:37 uur |
Het is echt wel een leuk spel 
|
Jona (Moderator) iPod touch 2G 32GB (FW: 3.0) Ik heb nog geen Mac Locatie: Assebroek, België Berichten: 185 |
10 december 2008, 13:02 uur |
Ziet er echt goed uit! Trekt bijna op de PC-versie 
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.

Home
Forum
Downloads
FAQ
Informatie

Actieve Topics