Nieuwe iPhone reclame

Zenn

iPhone 3G 16GB (Zwart) (FW: 3.0)
iMac (OS: 10.5 Leopard (2007))
4 november 2008, 20:49 uur

Het is weer zover, een nieuwe iPhone reclame: Dillemas. Voor alle mensen die graag met grote ogen en open mond helemaal versteld staan van de technologie van de iPhone in combinatie met de AppStore, is dit dé kans.

In de reclame wordt gebruik gemaakt van de AppStore-applicatie Urbanspoon. Deze applicatie toont alle restaurants in de VS, Londen, Sydney en Melbourne. In de app kan je verschillende factoren aanduiden die je wil van het restaurant zoals prijsklasse, soort, locatie, en dergelijke.

Van elk restaurant is er ook een beschrijving die je kan bekijken en je kan ook rechtstreeks het restaurant bellen. Maar Urbanspoon heeft nog een andere leuke functie:
Door met de iPhone te schudden zal je de factoren die je handmatig kan wijzigen, automatisch zien rollen (denk slotmachines). Toch niet dàt restaurant? Schud nog een keer!

Er is ook de mogelijkheid om sommige factoren vast te zetten, zoals de prijsklasse, en andere variabelen de vrije loop te laten gaan.

De reclame zal de komende tijd worden uitgezonden op de Amerikaanse televisie en is voor ons te bekijken op Apple, YouTube én iPhone Platform.

Voor mensen die nieuw zijn in de wereld van de iPhone is het altijd leuk om de vorige iPhone reclames eens te bekijken. Altijd handig om ideeën op te doen!

Voor de mensen die het liedje van de reclamespot leuk vinden kunnen het nu beluisteren op de website van The Submarines

Via: iPhone Club

Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
Bumba Bumba (Administrator)

iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.1.3)
iMac (OS: 10.6 Snow Leopard (2009))
4 november 2008, 21:00 uur

Ik vind het wel leuke reclamespotjes :)
Zenn

iPhone 3G 16GB (Zwart) (FW: 3.0)
iMac (OS: 10.5 Leopard (2007))
4 november 2008, 21:05 uur

Vind het ook wel wat hebben :).
Moest er nu een Urbanspoon Benelux Edition zijn ... ;)
Vincent Vincent (Administrator)

iPhone 3G 8GB (FW: 3.1.2)
MacBook (OS: 10.5 Leopard (2007))
4 november 2008, 21:08 uur

In één woord: Geweldig!
Bumba Bumba (Administrator)

iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.1.3)
iMac (OS: 10.6 Snow Leopard (2009))
5 november 2008, 11:22 uur

@ The Quote
De reclame of de applicatie?
Black_ID

Ik heb nog geen iPhone
Ik heb nog geen Mac
5 november 2008, 19:35 uur

@iedereen
alles ik geweldig :P
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.