iPhone Platform » Forum » Nieuws » Nieuwe Macbooks blokkeren PwnTool
Nieuwe Macbooks blokkeren PwnTool
|
Vincent (Administrator) iPhone 3G 8GB (FW: 3.1.2) MacBook (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Uden, Nederland Berichten: 497 |
3 november 2008, 14:14 uur |
Dat in elke grote firmware-update voor de iPhone en iPod touch een aantal maatregelen zitten tegen de jailbreak is algemeen bekend, maar nu zet Apple zelfs de strijd in met de nieuwe MacBooks.
Op de websites Howardforums en iPodTouchFans hebben verschillende gebruikers aangegeven dat hun iPhone of iPod touch niet meer word herkent als deze in DFU mode word verbonden met de nieuwe aluminium MacBooks.
De tool Pwnage tool zelf draait wel gewoon nog en gebruikers die een gepwnde firmware hebben gemaakt op een andere Mac of PC kunnen hun iPhone of iPod touch daarmee wel "herstellen". Maar het probleem ligt bij het zelf maken van gepwnde firmware.
Het is nog niet bekend waar het probleem vandaag komt, wat men wel al heeft uitgevonden is dat de nieuwe MacBooks gebruik maken van een iets andere versie van iTunes.
Het wachten is nu op het iPhone Dev Team die waarschijnlijk binnenkort een antwoord zullen geven richting Apple met een oplossing.
Via: GizModo
Op de websites Howardforums en iPodTouchFans hebben verschillende gebruikers aangegeven dat hun iPhone of iPod touch niet meer word herkent als deze in DFU mode word verbonden met de nieuwe aluminium MacBooks.
De tool Pwnage tool zelf draait wel gewoon nog en gebruikers die een gepwnde firmware hebben gemaakt op een andere Mac of PC kunnen hun iPhone of iPod touch daarmee wel "herstellen". Maar het probleem ligt bij het zelf maken van gepwnde firmware.
Het is nog niet bekend waar het probleem vandaag komt, wat men wel al heeft uitgevonden is dat de nieuwe MacBooks gebruik maken van een iets andere versie van iTunes.
Het wachten is nu op het iPhone Dev Team die waarschijnlijk binnenkort een antwoord zullen geven richting Apple met een oplossing.
Via: GizModo
Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
|
Zenn iPhone 3G 16GB (Zwart) (FW: 3.0) iMac (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Vorselaar, België Berichten: 133 |
3 november 2008, 17:11 uur |
Gaat toch wat ver...
Is dit nu echt nodig Apple?
Naar mijn mening heeft Apple al veel ideeën gehaald uit app's en andere aanpassingen aan de iPhone/iPod Touch die door gebruikers zijn uitgevonden. Waarom nu dit nog?
Gelukkig heb ik er geen last van met mijn iPod Touch
Is dit nu echt nodig Apple?
Naar mijn mening heeft Apple al veel ideeën gehaald uit app's en andere aanpassingen aan de iPhone/iPod Touch die door gebruikers zijn uitgevonden. Waarom nu dit nog?
Gelukkig heb ik er geen last van met mijn iPod Touch
|
Black_ID Ik heb nog geen iPhone Ik heb nog geen Mac Locatie: Tielen, België Berichten: 44 |
3 november 2008, 18:27 uur |
vind ik nogal dom..
Apple rulz zo hard en dan tog nog zoiets..
Apple rulz zo hard en dan tog nog zoiets..
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.

Home
Forum
Downloads
FAQ
Informatie

Actieve Topics