P-Edge Media komt met belstatus applicatie

Vincent Vincent (Administrator)

iPhone 3G 8GB (FW: 3.1.2)
MacBook (OS: 10.5 Leopard (2007))
23 oktober 2008, 07:51 uur

P-Edge Media heeft een belstatus applicatie voor de iPhone en iPod touch uitgebracht in de AppStore. T-Mobile heeft al eerder aangegeven zelf niet mee te willen werken aan de applicatie en heeft de ontwikkelaar dan ook verzocht om om geen logo's en kleuren van T-Mobile te gebruiken, ook is er verzocht om duidelijk aan te geven dat de applicatie niet van T-Mobile is.

De belstatus applicatie haalt met behulp van de My T-Mobile inloggegevens de actuele belstatus op, ook word er op een teller aangegeven hoelang het nog duurt voordat je bundel afgelopen is.

Matin van Spanje, de ontwikkelaar van de belstatus applicatie, zegt het volgende over dat T-Mobile niet mee wilde werken aan de applicatie: "Het is jammer dat T-Mobile niet meewerkt aan deze applicatie, maar het is wel begrijpelijk dat zo'n groot bedrijf niet zomaar even een nieuw product kan gaan aanbieden, zonder dat de organisatie daar klaar voor is."

Installeren: De Belstatus (€1,59)
Via: iPhone Wereld

Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
Basselorius

iPhone 3G 8GB (FW: 2.0.2)
Ik heb nog geen Mac
24 oktober 2008, 09:45 uur

Twee dagen bezig geweest om mijn wachtwoord te krijgen van my
t-mobile. Daarna heb ik ze gebeld blijkt my t-mobile al bijna een week een storing te hebben. Kan ik die app nog niet gebruiken!

Het blijft jammer dat t-mobile de iphone heeft. Wat een drama provider.
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.