Radio op de iPhone wordt populairder

Jona Jona (Moderator)

iPod touch 2G 32GB (FW: 3.0)
Ik heb nog geen Mac
1 november 2008, 22:31 uur

In een ouder nieuwsbericht hadden we het over de oprichting van de mobiele website www.belgie.fm en www.nederland.fm. Sinds de oprichting van deze mobiele site's zijn ze al een groot succes te danken aan de gebruiksvriendelijkheid, overzichtelijkheid én dat ze bovendien gratis zijn. Ze zijn ondertussen al uitgegroeid tot marktleider in Nederland.

In de maand oktober haalde de mobiele versie van nederland.fm maar liefst 49.267 pageviews, met per dag een gemiddelde van ongeveer 2100 pageviews. Vergeleken met deze statistieken doet belgie.fm het nog wat minder, met 1.214 pageviews deze maand. Dit verschil komt voornamelijk doordat de site nog niet algemeen bekend is en hij pas midden in de maand werd opgericht.

Sinds vorige week hebben de Belgische desktop website en de mobiele website er een extra radiozender bijgekregen, vanaf heden kan je luisteren waar je maar wilt naar het recentste radionieuws.

Ook nieuw sinds deze week zijn ook de mobiele versies van deutschland.fm en lafrance.fm. En de ontwikkelaars lieten ons ook weten dat er volop wordt gewerkt aan de mobiele versies van england.fm en espana.fm. De andere vijf radioportals, waaronder de net overgenomen sverige.fm, zullen binnenkort ook mobiel toegankelijk zijn.

Probeer ze ook!
Belgie.fm (mobiel actief)
Nederland.fm (mobiel actief)
Deutschland.fm (mobiel actief)
LaFrance.fm (mobiel actief)
England.fm
Polskafm.pl
Italia.fm
Norge.fm
Danmark.fm
Espana.fm
Sverige.fm
Ga naar deze links met je iPhone of iPod Touch.
Nog niet alle site's zijn mobiel toegankelijk.

Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
Vincent Vincent (Administrator)

iPhone 3G 8GB (FW: 3.1.2)
MacBook (OS: 10.5 Leopard (2007))
2 november 2008, 16:59 uur

Ik vind echt relax :) Mooi Radio 538 luisteren in de bus..
Bumba Bumba (Administrator)

iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.1.3)
iMac (OS: 10.6 Snow Leopard (2009))
2 november 2008, 17:24 uur

Ik luister naar Studio Brussel op de trein :)
Zenn

iPhone 3G 16GB (Zwart) (FW: 3.0)
iMac (OS: 10.5 Leopard (2007))
3 november 2008, 17:34 uur

Ik WIL radio luisteren op de bus... (geen optie met iPod Touch ;))
Wordt het misschien tijd om een iPhone Platform podcast te maken met alle nieuwsberichten van 1 week/maand in opgesomd of iets in die richting... ;)
AppleFan AppleFan

iPhone 8GB (FW: 2.2)
MacBook Pro (OS: 10.4 Tiger (2005))
7 november 2008, 19:07 uur

of misschien een ingebouwde fm-ontvanger...maar dat druist dan waarschijnlijk in tegen de 3G-politiek van de bestaande operators...
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.