Remember The Milk iPhone App

Jona Jona (Moderator)

iPod touch 2G 32GB (FW: 3.0)
Ik heb nog geen Mac
10 november 2008, 11:04 uur

Ne de kleine RTM (Remember The Milk) update van 3 november, komt er een tweede update. Het is al een tijdje mogelijk om taken te beheren van je iPhone of iPod Touch via een ordelijke online agenda en takenplanner in de webbrowser.

Eén groot nadeel was alleen dat je wel online moest zijn... helaas, Wi-Fi is niet overal beschikbaar en ook de 3G dekking laat soms wat te wensen over.

Vanaf deze woensdag is daar verandering in gekomen want RTM heeft z'n eigen iPhone en iPod Touch applicatie ontwikkeld. De ontwikkelaars van RTM hebben een heel pak opties in de applicatie gestoken die deze goed en gebruiksvriendelijk maken.

Enkele opties zijn: taken synchroniseren, zoeken, beheren, prioriteiten geven, notities maken, taken op basis van je locatie maken en ga zo maar door.

Helaas is de software alleen beschikbaar voor PRO leden van RTM, de software is dan wel volledig gratis. Een PRO abonnement kan je krijgen aan een 20tal euro per jaar. Wel kan iedereen de applicatie testen voor 15 dagen en alle functies gebruiken, maar wees gewaarschuwd... de kans is groot dat je dan al niet meer zonder kan!

Installeren: Remember The Milk (Gratis, PRO account nodig)
Meer info: Remember The Milk

Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
Vincent Vincent (Administrator)

iPhone 3G 8GB (FW: 3.1.2)
MacBook (OS: 10.5 Leopard (2007))
10 november 2008, 12:05 uur

Kun je beter To-Do Lists (Gratis) nemen, voor de taakplanner dan tenminste..
Screenshot
Bumba Bumba (Administrator)

iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.1.3)
iMac (OS: 10.6 Snow Leopard (2009))
11 november 2008, 21:06 uur

Ik steek mijn to do's altijd bij notities.
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.