iPhone Platform » Forum » Nieuws » Sega's Sonic The Hedgehog beschikbaar in App Store
Sega's Sonic The Hedgehog beschikbaar in App Store
|
Jona (Moderator) iPod touch 2G 32GB (FW: 3.0) Ik heb nog geen Mac Locatie: Assebroek, België Berichten: 185 |
21 mei 2009, 20:19 uur |
De App Store heeft gisteren de nieuwe Sonic The Hedgehog Game van Sega geaccepteerd. In de game bestuur je Sonic The Hedgehog, het hoofdpersonage uit de gelijknamige tekenfilmserie.
Het doel van het spel is om de dieren te reden die de kwaadaardige Dr. Eggman in mechanische monsters heeft veranderd, te bevrijden. Dit doe je door de zeven gamezone's te gaan, waaronder ook enkele klassiekers als de Green Hill Zone en de Labyrinth Zone.
Het spel heeft de typische 2D-omgeving die je meteen terug laat denken aan de oude arcade games. Je kan ook kiezen voor een speciale arcade look, of gewoon full screen spel. Het spel is te besturen met twee knoppen.
De game is nog niet in het Nederlands verschenen.
Screenshots:

Installeer: App Store €4,99
Het doel van het spel is om de dieren te reden die de kwaadaardige Dr. Eggman in mechanische monsters heeft veranderd, te bevrijden. Dit doe je door de zeven gamezone's te gaan, waaronder ook enkele klassiekers als de Green Hill Zone en de Labyrinth Zone.
Het spel heeft de typische 2D-omgeving die je meteen terug laat denken aan de oude arcade games. Je kan ook kiezen voor een speciale arcade look, of gewoon full screen spel. Het spel is te besturen met twee knoppen.
De game is nog niet in het Nederlands verschenen.
Screenshots:

Installeer: App Store €4,99
Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
|
Timmeh_ iPhone 3G 16GB (Zwart) (FW: 2.2.1) iMac (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Beverwijk, Nederland Berichten: 79 |
22 mei 2009, 21:42 uur |
Hd gehoopt dat t beeld mooier zou zijn.. Vind de prijs nu wat te hoog voor de kwaliteit (Nederlander he
)
|
Bumba (Administrator) iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.1.3) iMac (OS: 10.6 Snow Leopard (2009)) Locatie: Bredene, België Berichten: 580 |
23 mei 2009, 07:40 uur |
Volgens mij hebben ze gewoon de bestaande game 'touchbaar' gemaakt, maar niets verder aangepast. Ik vermoed wel dat ze een nieuw hoofdmenu hebben gemaakt.
|
Vincent (Administrator) iPhone 3G 8GB (FW: 3.1.2) MacBook (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Uden, Nederland Berichten: 497 |
24 mei 2009, 15:03 uur |
Ik heb hem al sinds 21 mei en ik speel hem nog steeds elke dag! Hij is echt gewoon exact gelijk aan de sega versie ik tijdje terug nog gespeeld heb.
Dat er reacties zijn over slechte framerate enzo begrijp ik niet zo helemaal, ik heb der namelijk helemaal geen last van.
Hoop wel dat er binnenkort ook Sonic 2 komt voor de iPhone, dat zal namelijk weer een mooie aankoop zijn voor mij
Dat er reacties zijn over slechte framerate enzo begrijp ik niet zo helemaal, ik heb der namelijk helemaal geen last van.
Hoop wel dat er binnenkort ook Sonic 2 komt voor de iPhone, dat zal namelijk weer een mooie aankoop zijn voor mij
|
Zenn iPhone 3G 16GB (Zwart) (FW: 3.0) iMac (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Vorselaar, België Berichten: 133 |
30 mei 2009, 02:14 uur |
Had het toch graag wat anders gezien...
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.

Home
Forum
Downloads
FAQ
Informatie

Actieve Topics