SimCity voor iPhone vandaag uitgebracht

Jona Jona (Moderator)

iPod touch 2G 32GB (FW: 3.0)
Ik heb nog geen Mac
17 december 2008, 16:56 uur
Bron: iPhoneclub

Zoals we eerder hebben vermeld in een nieuwsbericht, is SimCity vandaag verschenen in de App Store. Het spel heeft hetzelfde doel als op de desktop: een wereldstad besturen, plannen en bouwen.

Je kan spelen in drie moeilijkheidsgraden en met een tutorial bepalen welk soort stad je wilt bouwen. Met sjablonen kun je deze stad dan starten. en tijdens het spelen moet je vooral opletten voor tornado’s, brand, aardbevingen, giftige wolken en zelfs buitenaardse wezens die je stad aanvallen.

Bij SimCity moet je dus je stad onder controle houden: parken maken, watervoorziening, elektriciteit, vuilnisophaaldienst en recycling draaiend houden en zorgen dat het openbaar vervoer blijft rijden. Je moet ook je stad veilig houden van aanvallen.

De ontwikkelaar van SimCity, Electronic Arts, heeft ook al Spore Origins, Monopoly en Scrabble voor de iPhone uitgebracht. Er staan ook nog wat games in planning: Need for Speed Undercover, Tiger Woods PGA Tour en Sims 3, allemaal voor de iPhone natuurlijk!

Screenshots:

Installeren: SimCity (€7,99 - 30.8MB, minimaal FW 2.2)

Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
Bumba Bumba (Administrator)

iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.1.3)
iMac (OS: 10.6 Snow Leopard (2009))
17 december 2008, 21:06 uur

Heb dit spel nooit gespeeld en het interesseert me ook niet, ik kijk wel enorm uit naar Need for Speed en The Sims 3.
Vincent Vincent (Administrator)

iPhone 3G 8GB (FW: 3.1.2)
MacBook (OS: 10.5 Leopard (2007))
18 december 2008, 11:56 uur

Ik heb hem gister zitten spelen en hij werkt goed en is leuk :)
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.