iPhone Platform » Forum » Nieuws » Windows Live Hotmail emails op je iPhone ontvangen
Windows Live Hotmail emails op je iPhone ontvangen
|
Vincent (Administrator) iPhone 3G 8GB (FW: 3.1.2) MacBook (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Uden, Nederland Berichten: 497 |
9 januari 2009, 17:34 uur Bron: iPhoneclub |
Microsoft heeft de servers van Windows Live Hotmail aangepast waardoor het mogelijk is geworden om je Hotmail emails te lezen op je iPhone zonder dat je hier een speciale applicatie voor nodig hebt. De enige applicatie die je er voor nodig hebt is de standaard email applicatie van de iPhone.
Microsoft heeft er namelijk voor gezorgd dat Hotmail nu ook via POP3 te openen is, hiervoor was dit alleen nog voor mensen met een betaald Hotmail Plus-account mogelijk.
Stappenplan om Hotmail toe te voegen:
1. Ga naar Instellingen -> Mail, Contacten, Agenda -> Voeg account toe... -> Anders
2. Voer een naam in voor het mailaccount, emailadres en wachtwoord.
3. Zet de schakelaar op POP inplaats van IMAP.
4. Vul bij "Server inkomende post" het volgende in:
5. Vul bij "Server uitgaande post" het volgende in:
6. Druk nu op Bewaar, hierna zullen je gegevens worden gecontroleerd.
Je emails zullen nu vanzelf binnenkomen als het goed is, ook kun je even naar de email applicatie gaan om ze binnen te laten halen.
Microsoft heeft er namelijk voor gezorgd dat Hotmail nu ook via POP3 te openen is, hiervoor was dit alleen nog voor mensen met een betaald Hotmail Plus-account mogelijk.
Stappenplan om Hotmail toe te voegen:
1. Ga naar Instellingen -> Mail, Contacten, Agenda -> Voeg account toe... -> Anders
2. Voer een naam in voor het mailaccount, emailadres en wachtwoord.
3. Zet de schakelaar op POP inplaats van IMAP.
4. Vul bij "Server inkomende post" het volgende in:
| # | Code |
| 1 2 3 |
Hostnaam: pop3.live.com
|
5. Vul bij "Server uitgaande post" het volgende in:
| # | Code |
| 1 2 3 |
Hostnaam: smtp.live.com
|
6. Druk nu op Bewaar, hierna zullen je gegevens worden gecontroleerd.
Je emails zullen nu vanzelf binnenkomen als het goed is, ook kun je even naar de email applicatie gaan om ze binnen te laten halen.
Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
|
Zenn iPhone 3G 16GB (Zwart) (FW: 3.0) iMac (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Vorselaar, België Berichten: 133 |
9 januari 2009, 17:50 uur |
Werkt het enkel bij het aanmaken van een nieuw account of kan ik ook mijn @msn.com adres gebruiken?
|
Vincent (Administrator) iPhone 3G 8GB (FW: 3.1.2) MacBook (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Uden, Nederland Berichten: 497 |
9 januari 2009, 18:51 uur |
Is beetje verschillend, der zijn mensen bij wie het niet werkt en mensen bij wie het wel werkt. Gewoon even proberen dus 
|
Jona (Moderator) iPod touch 2G 32GB (FW: 3.0) Ik heb nog geen Mac Locatie: Assebroek, België Berichten: 185 |
9 januari 2009, 22:54 uur |
Geweldig dat ze deze instellingen ook publiek hebben gemaakt 
Werkt allesinds bij mijn programma's.
Werkt allesinds bij mijn programma's.
|
Timmeh_ iPhone 3G 16GB (Zwart) (FW: 2.2.1) iMac (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Beverwijk, Nederland Berichten: 79 |
10 januari 2009, 00:13 uur |
Lekker op tijd weer..
toen ik me iPhone kocht ben ik overgestapt van hotmail naar gmail om me mail op me iPhone te kunnen ontvangen.
|
10 januari 2009, 15:11 uur |
Het werkt echt perfect bij mij 
|
Bumba (Administrator) iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.1.3) iMac (OS: 10.6 Snow Leopard (2009)) Locatie: Bredene, België Berichten: 580 |
11 januari 2009, 12:55 uur |
Ik geef toch enkel mijn Gmail in, op mijn Hotmail laat ik enkel Spam toekomen.
De [code] tags worden niet getoond op de iPhone site.
De [code] tags worden niet getoond op de iPhone site.
|
Zenn iPhone 3G 16GB (Zwart) (FW: 3.0) iMac (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Vorselaar, België Berichten: 133 |
11 januari 2009, 17:43 uur |
Lukt nog steeds niet
Jammer!
|
Bumba (Administrator) iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.1.3) iMac (OS: 10.6 Snow Leopard (2009)) Locatie: Bredene, België Berichten: 580 |
11 januari 2009, 18:47 uur |
@Zenn,
Zal binnenkort wel voor iedereen komen ...
Zal binnenkort wel voor iedereen komen ...
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.

Home
Forum
Downloads
FAQ
Informatie

Actieve Topics