iPhone Platform » Forum » Opmerkingen en suggesties rond deze site » Forum post icons
Forum post icons
|
Frank iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.0) Ik heb nog geen Mac Locatie: Drunen, Nederland Berichten: 48 |
5 december 2008, 21:39 uur |
Het zou handig zijn als er in het forum wordt aangegeven als er een nieuwe post is geplaatst. Nu moet ik nog naar de datum kijken, en zo kan ik nog niet zien of er iets 'nieuws' geplaatst is.
Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
|
Jona (Moderator) iPod touch 2G 32GB (FW: 3.0) Ik heb nog geen Mac Locatie: Assebroek, Belgiƫ Berichten: 185 |
6 december 2008, 12:06 uur |
Heb ik ook al eens voorgesteld, zie dit topic
(enkel toegankelijk voor staff).
(hopelijk wordt het weer eens naar boven gehaald, er zijn weer eens wat updates nodig)
(hopelijk wordt het weer eens naar boven gehaald, er zijn weer eens wat updates nodig)
|
Frank iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.0) Ik heb nog geen Mac Locatie: Drunen, Nederland Berichten: 48 |
6 december 2008, 12:16 uur |
Ja ik kan er ook bij Jona, maar ik heb pas een dag toegang tot dat forum dus had dat nog niet gezien. Maargoed, hopelijk komt dat binnenkort dan nog. 
|
Zenn iPhone 3G 16GB (Zwart) (FW: 3.0) iMac (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Vorselaar, Belgiƫ Berichten: 133 |
7 december 2008, 21:09 uur |
Zou handig zijn 
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.

Home
Forum
Downloads
FAQ
Informatie

Actieve Topics