iPhone Platform » Forum » Opmerkingen en suggesties rond deze site » MSN/WLM adres alleen voor leden of beheerders
MSN/WLM adres alleen voor leden of beheerders
|
Frank iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.0) Ik heb nog geen Mac Locatie: Drunen, Nederland Berichten: 48 |
4 december 2008, 19:51 uur |
Volgens mij zegt de titel genoeg. Ik gebruik dit veld althans niet voordat ik ook aan kan geven voor wie het zichtbaar is. 
Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
|
Bumba (Administrator) iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 3.1.3) iMac (OS: 10.6 Snow Leopard (2009)) Locatie: Bredene, België Berichten: 580 |
4 december 2008, 19:53 uur |
Daar moet ik je wel gelijk in geven, ik vind het ook handig dat niet iedereen mijn privé-gegevens kan zien.
|
Vincent (Administrator) iPhone 3G 8GB (FW: 3.1.2) MacBook (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Uden, Nederland Berichten: 497 |
4 december 2008, 20:25 uur |
Je vult het in, of je laat het leeg
Niet zo moeilijk he
En als mensen alsnog je msn willen kunnen ze je toch een pm sturen??
|
Jona (Moderator) iPod touch 2G 32GB (FW: 3.0) Ik heb nog geen Mac Locatie: Assebroek, België Berichten: 185 |
4 december 2008, 20:26 uur |
akkoord, als er ooit een spambot op de site komt die e-mail-adressen zoekt... 
@ vincent: is ook voor de veiligheid, het moet gewoon voor een bezoeker niet zichtbaar zijn ofzo
dat ze een melding krijgen eerst in te loggen voordat ze een profiel kunnen bekijken ofzo 
EDIT: zorgt ook voor meer leden
@ vincent: is ook voor de veiligheid, het moet gewoon voor een bezoeker niet zichtbaar zijn ofzo
EDIT: zorgt ook voor meer leden
|
Vincent (Administrator) iPhone 3G 8GB (FW: 3.1.2) MacBook (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Uden, Nederland Berichten: 497 |
7 december 2008, 17:54 uur |
Profiel is alleen nog zichtbaar voor leden..
|
Zenn iPhone 3G 16GB (Zwart) (FW: 3.0) iMac (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Vorselaar, België Berichten: 133 |
7 december 2008, 21:03 uur |
@The Quote: voor mij is dit voldoende 
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.

Home
Forum
Downloads
FAQ
Informatie

Actieve Topics