iPhone Platform » Forum » Vragen en mededelingen over de iPhone in Nederland » Contacten synchroniseren
Contacten synchroniseren
|
bak iPhone 3GS 32GB (Zwart) (FW: 2.2) MacBook (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Enschede, Nederland Berichten: 1 |
3 oktober 2009, 20:14 uur |
De contacten in mijn iPhone 3GS wilde ik synchroniseren met mijn nog lege adresboek van mijn MacBook. Na synchronisatie was mijn iPhone leeg en m'n MacBook ook! Totale frustratie.
Wie weet een oplossing?
Wie weet een oplossing?
Registreren zal deze advertentie doen laten verdwijnen
|
Vincent (Administrator) iPhone 3G 8GB (FW: 3.1.2) MacBook (OS: 10.5 Leopard (2007)) Locatie: Uden, Nederland Berichten: 497 |
4 oktober 2009, 22:03 uur |
Ik heb tijdje terug zelf ook mijn iPhone willen synchroniseren met mijn lege adresboek van mijn MacBook. Ik heb toen een paar keer moeten lezen, maar heb toen toch goed gekozen.
Ik denk dat je verkeerd hebt gekozen, ik bezit op dit moment geen iPhone meer omdat ik hier van ben beroofd en kan dus ook op dit moment niet kijken waar je precies voor moet kiezen.
Ik raad je aan om gewoon even 1 contactpersoon in op je iPhone te zetten en hiermee uit te gaan proberen. Dan kun je daarna alles invoeren als je weet wat je precies moet doen.
Ik denk dat je verkeerd hebt gekozen, ik bezit op dit moment geen iPhone meer omdat ik hier van ben beroofd en kan dus ook op dit moment niet kijken waar je precies voor moet kiezen.
Ik raad je aan om gewoon even 1 contactpersoon in op je iPhone te zetten en hiermee uit te gaan proberen. Dan kun je daarna alles invoeren als je weet wat je precies moet doen.
Reageren:
Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inlogd zijn, indien u nog geen account heeft kun u deze hier gratis aanmaken.

Home
Forum
Downloads
FAQ
Informatie

Actieve Topics